12. MIXX Awards Türkiye finali yaklaşıyor. Toplam 21 kategoride başvuru yapılan yarışmada başvurular jüri tarafından ön eleme ve ana değerlendirme ile iki aşamalı incelendi. Ödüller, 21 Mart 2022 tarihinde yapılacak MIXX Awards Ödül Töreni’nde sahiplerini bulacak.
Bu yıl MIXX Awards Türkiye’ye başvuran tüm projeler 15 Nisan’a kadar MIXX Awards Europe’a başvuru yapabilecek.
12. MIXX Awards Türkiye finali
12. MIXX Awards Türkiye’nin Platin Sponsoru sahibinden.com; Jüri Sponsoru Tooplay; Başarı Sponsorları Bosh, Ingage, Sözcü olurken; yarışmanın Protokol Destekçileri arasında, AdColony, Akbank, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, Forward Media, Genart Medya, Hype, Puhutv, Roy+Teddy, Sparkle Medya, Unilever ve Wavemaker yer alıyor.
ASUS, yıla pazar lideri olarak başladı
Medyanet’in Influencer Pazarlaması, Meta’nın ise Markalı İçerik kategorilerinin destekçileri olduğu MIXX Awards Türkiye’ye sektör kuruluşları da her zamanki gibi katkıda bulunuyorlar.
12. yıl teması “MIXX’iniz Hazır” olan MIXX Awards Türkiye’nin reklam ve tanıtım çalışmaları Karbonat tarafından yürütülürken, Brand Age, Joy FM ve Karnaval da Medya Destekçileri olarak destek veriyor.
Finale kalanların listesini görmek için IAB web sitesini ziyaret edebilirsiniz: https://iabtr.org/12-mixx-awards-turkiyede-finale-kalanlar-aciklandi