Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

Paraf’ın yeni reklam yüzü Pelin Çift oldu

Halkbank’tan “Reklam Değil, Gerçek” temalı yeni film.

by DIGITAL REPORT
06/09/2022
in Marka
Pelin Çift, Paraf'ın yeni reklam yüzü oldu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Halkbank‘ın yılsonunda 10. yaş gününü kutlamaya hazırlanan kredi kartı Paraf’ın, yeni dönem iletişim çalışmalarındaki marka yüzü Pelin Çift oldu. İlk olarak “Reklam Değil, Gerçek” temasıyla çekilen yeni film için kamera karşısına geçen Pelin Çift, yıl boyunca yayına girecek geleneksel ve dijital reklam filmlerinde Paraf ailesinin bir parçası olacak. Televizyon kariyerinde sorularıyla her konunun enine boyuna tartışılmasını sağlayan Çift, Paraf reklamlarında da benzer bir rolle karşımıza çıkacak. Ünlü sunucu, Paraf Güzellikler Dünyası’nın kampanya ve indirimlerinden faydalanan tüketiciye sorular sorarak reklamın değil gerçeğin peşine düşecek.

Pelin Çift Paraf’ın yeni reklam yüzü oldu

Fırsat ve kampanyalarla dolu Paraf Güzellikler Dünyası’nın ilk filminin konusu, Paraf’ın okula dönüş güzellikleri. Film, okul alışverişi yapan İnan Ailesi’nin bir anda kendisini reklam setinde bulmasıyla başlıyor. Kameralar karşısında ne yapacağını ve diyeceğini bilemeyen aile üyeleri Pelin Çift’in soruları ve yardımıyla rahatlıyor. Ünlü sunucu, İnan Ailesi’nden tek bir şey istiyor: Ne yaşadılarsa onu anlatmaları. Alıverişini Paraf ile yapmanın güzelliklerini doğallıkla anlatan aile üyeleri, kampanya mesajını da gayet net bir şekilde açıklamış oluyor. Pelin Çift, filmin sonunda herkesi Paraf’la kazanmaya davet ediyor. Renosans İstanbul tarafından hazırlanan filmde Paraf kullanıcılarının memnuniyetinin reklam değil, gerçek olduğu vurgusu yapılıyor.

Pelin Çift Paraf'ın yeni reklam yüzü oldu
Pelin Çift Paraf’ın yeni reklam yüzü oldu

Pelin Çift, yakın zamanda Halkbank’ın kadın girişimcilere yönelik kredi kartının reklam filmi için de kamera karşısına geçecek.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Halkbank’tan Kadın Girişimci Kredi Paketi ile kadın girişimciler üretime yöneliyor

Künye

  • Reklamveren: Halkbank
  • Reklamveren Yetkilisi: Ahmet Sami Pancaroğlu, Ahmet Alper Koçak, Ayşe Numanoğlu, Dila Alkan, Meltem Okutmuş, Ömer Faruk Atayman, Seher Tiryaki
  • Reklam Ajansı: Renosans İstanbul
  • Ajans Başkanı: Sedat Tunç
  • Kreatif Direktör: Şahin İnan, Ümit Şen
  • Kreatif Ekip: Bora Uz, Didem Azizoğlu, Sinan Aslantaş, Berkay Kemer, Sinan Kars, Taha Işıklar
  • Müşteri İlişkileri Direktörü: Arzu Yaraş
  • Müşteri Temsilcisi: Aslı Birincioğlu
  • Storyboard: Ali Durak
  • Prodüksiyon Şirketi: Oneofus
  • Yönetmen: Barış Kaya
  • Görüntü Yönetmeni: Fatih Türker
  • Post Prodüksiyon: Pixel Post Prodüksiyon
  • Müzik: Jingle Jungle
  • Medya Ajansı: Skala Medya
Tags: HalkbankParafreklamreklam yüzü

İLGİLİ YAZILAR

Türkiye Sigorta ve Halkbank kadın acenteleri destekliyor
Basın bülteni

Türkiye Sigorta ve Halkbank kadın acenteleri destekliyor

by DIGITAL REPORT

Türkiye Sigorta ile Halkbank, "Kadın Acentelerle Büyüyoruz" projesi kapsamında kadın girişimcileri desteklemek için iş birliği yaptı. Proje sayesinde 3 yıl...

Read moreDetails
Turkcell Pasaj alışveriş deneyimini reklam filmiyle anlatıyor
Marka

Turkcell Pasaj alışveriş deneyimini reklam filmiyle anlatıyor

by DIGITAL REPORT

Turkcell Pasaj, online alışveriş deneyimini yeni bir reklam filmiyle anlatıyor. Reality showlardan ilham alan film, alışveriş sürecindeki sorunları mizahi bir...

Read moreDetails
Halkbank raporu: Türkiye'de kadın girişimci oranı artıyor
Basın bülteni

Halkbank raporu: Türkiye’de kadın girişimci oranı artıyor

by DIGITAL REPORT

Halkbank'ın İstanbul Üniversitesi Araştırma Merkezi'ne hazırlattığı "Veri ve İstatistiklerle Kadın Girişimciliğine Güncel Bakış Araştırma Raporu" yayımlandı. Rapor, kadın girişimciliğinin tarihsel...

Read moreDetails
Türkiye medya yatırımları hızla büyüyor, dijital öne çıkıyor
Basın bülteni

Türkiye medya yatırımları hızla büyüyor, dijital öne çıkıyor

by DIGITAL REPORT

Ekonomik belirsizliklerin arttığı dönemde markalar, reklam bütçelerini dengeleme stratejileri arayışında. Küresel medya yatırımlarının %60'ının dijital mecralara yönlendirildiği öngörülüyor. Türkiye, %39,4'lük...

Read moreDetails
Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM