Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

Yandex reklam SDK’sı uygulama gelirini artırıyor

by DIGITAL REPORT
12/06/2025
in Marka
Yandex reklam SDK'sı uygulama gelirini artırıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Yandex Reklam Ağı ekibi, geliştiricilerin uygulama içi reklamlardan daha fazla kazanç elde etmelerine destek olmak amacıyla Yandex Mobil Reklamlar SDK’sını güncellediğini açıkladı. Dünyanın en iyi 20 reklam SDK’sı arasında yer aldığı belirtilen Yandex Mobil Reklamlar SDK’sı, dünya çapında 20 binden fazla uygulama tarafından kullanılıyor.

Güncellemeler, reklam gelirini artırmaya destek olacak yeni özellikler ve iyileştirmeleri içeriyor. Ayrıca, gelişen uygulama mağazası politikalarına ve platform standartlarına uyumluluğu sağladığı ifade ediliyor. Son sürümde DivKit güncellemeleri yer alıyor. Sunucu odaklı kullanıcı arayüzü (UI) DivKit’in güncellenmesiyle reklam stilleri ve yerleşimleri üzerinde daha fazla deneme yapılması ve daha fazla tıklama sağlayan tasarımların bulunması amaçlanıyor.

Ardarda birden fazla reklam gösteren formatlar için bir sonraki reklama otomatik atlama özelliği devre dışı bırakıldı. Şirketten yapılan açıklamada, bu değişikliğin kullanıcıların her bir reklamla interaksiyon kurması için daha fazla zaman tanıdığı ve bu formatlardan elde edilen gelirin yüzde 11 arttığı belirtiliyor.

Video reklam ön izlemeleri özelliği de sisteme getirildi. Reklam videosu yüklenirken gecikme yaşandığında, kullanıcılar boş ekran yerine önizleme görüntüsü görecek. Bu düzenlemenin reklamların daha fazla tıklanmasına yardımcı olduğu ve yüzde 4 ek gelir getirdiği belirtiliyor.

Görüntülü banner’lar ve yatay reklam videoları için yeni tasarımlar sunulmaya başlandı. Bu formatın reklam gelirini yüzde 5’e kadar artırabileceği ifade ediliyor. Yandex Ad Network’ün native reklamları artık AppLovin MAX aracılığıyla da çalışıyor. Bu formatı kullanmaya başlamak için adaptörün güncellenmesi gerektiği belirtiliyor.

Reklam seçimi iyileştirme çalışmaları kapsamında, Yandex Ad Network’ün 50’den fazla DSP ile işbirliği yaptığı ve bunun uygulamanız için rakip tekliflere daha fazla erişim sağladığı aktarıldı. Envanter için daha fazla reklamveren rekabet ettiğinde, uygulamanın daha fazla gelir elde etme potansiyeline sahip olacağı, yeni DSP’lerle çalışıldığı sırada reklam dağıtımının daha istikrarlı hale getirildiği belirtildi.

Teklif tabanlı aracılık kullanan kullanıcıların, Yandex’in Güney Kore ve ABD gibi yeni pazarlardaki kullanıcılara reklamlar gösterdiğini fark etmiş olabileceği, en güncel SDK’nın bu yeni bölgelerdeki kullanıcılara daha fazla reklam gösterilmesini sağladığı ifade edildi.

Diğer iyileştirmeler arasında en son AppMetrica SDK ile tam uyumluluk, daha hızlı banner otomatik yenileme, iOS’ta SKAdNetwork için daha iyi atıf, reklam dönüşüm oranlarını artırmaya yönelik çeşitli optimizasyonlar ve hata düzeltmeleri yer alıyor. Bu güncellemelerin dönüşümleri maksimize etmeye ve uygulamanın reklam gelirini artırmaya yardımcı olmak için tasarlandığı belirtildi.

Tags: reklamSDKuygulamaYandexYandex Ads

İLGİLİ YAZILAR

Yandex: İstanbul'un en hareketli ilçeleri hangileri?
Teknoloji

Yandex: İstanbul’un en hareketli ilçeleri hangileri?

by Kerem Gülen

Yandex Türkiye, İstanbul'da yaşamın en hareketli ilçelerini ortaya koyan detaylı bir araştırmanın sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Yandex...

Read moreDetails
Turkcell Pasaj alışveriş deneyimini reklam filmiyle anlatıyor
Marka

Turkcell Pasaj alışveriş deneyimini reklam filmiyle anlatıyor

by DIGITAL REPORT

Turkcell Pasaj, online alışveriş deneyimini yeni bir reklam filmiyle anlatıyor. Reality showlardan ilham alan film, alışveriş sürecindeki sorunları mizahi bir...

Read moreDetails
Adobe Premiere iOS: Ücretsiz, filigransız video düzenleme
Teknoloji

Adobe Premiere artık iOS’te: Ücretsiz, filigransız video düzenleyebilirsiniz

by Emre Çıtak

Adobe, iOS için Premiere video düzenleme platformunu yayınladığını duyurdu. Uygulama şu anda App Store'da ön siparişe açık ve 30 Eylül'de indirilmeye...

Read moreDetails
yandex ads
Basın bülteni

Yandex Ads, Türkiye’de Birleştirilmiş Performans Kampanyaları’nı başlattı

by DIGITAL REPORT

Yandex Ads, Türk işletmelerinin dijital pazarlama faaliyetlerini kolaylaştırmak amacıyla tasarlanan Birleştirilmiş Performans Kampanyaları'nı (UPC) Türkiye'de başlattı. Yapay zeka destekli UPC,...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM