digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Marka

Adform FLOW ile tek bir platformdan tüm reklam kanallarına erişilebiliyor

Yazar: Barış Selman
28 Ocak 2021
Kategori: Marka
A A
Adform FLOW ile tek bir platformdan tüm reklam kanallarına erişilebiliyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Adform FLOW ile tek bir platformdan tüm reklam kanallarına erişilebiliyor. Adform tarafından geliştirilen FLOW platformu, reklamverenlerin dijital ve dijital açık hava ve TV reklamlarını tek bir arayüz üzerinden yönetmelerini sağlıyor. Adform FLOW, Türkiye’de bu kabiliyete sahip ilk ve tek platform olma özelliğini taşıyor.

Reklamverenler, günümüzün değişen tüketici davranışlarına ve karar veren tüketicilerine ulaşmak için birçok mecra üzerinden farklı kampanyalar yönetiyor. Mecraların çeşitlendikçe, reklam kampanyalarını yönetmek için kullanılan platformların sayısı da artıyor. Adform FLOW ise reklam verenlerin dijital, internete bağlı televizyonlar ve dijital açık hava reklamlarını tek bir platform üzerinden yönetmelerini mümkün kılıyor.

Adform FLOW, sunduğu kabiliyetlerle daha önce yalnızca dijital reklamlar için mümkün olan veri odaklı yaklaşımların tüm mecralarda uygulanabilmesini sağlıyor.

Bağlantılı TV’lerin sayısı COVID-19 salgınıyla arttı

Uzmanlar, etkin kitle hedeflemenin verimliliği nedeniyle medya satın almalarının (OTT) ve bağlantılı TV reklamcılığına yapılacak yatırımların önümüzdeki dönemde artacağını öngörüyor.

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından paylaşılan verilere göre, günümüzde Türkiye’de 6 milyon hanede 7 milyon bağlantılı televizyon1 kullanılıyor. Erişim ürünü olarak kullanılabilen bu cihazlar, 20 milyonu aşkın tüketiciye veri ışığında hedeflenen kampanyalarla ulaşılmasını mümkün kılıyor.

Adform FLOW, bağlantılı televizyonlar aracılığıyla reklamverenlerin tüketicilerin ilgi alanları, demografik bilgileri, içerik tercihleri, coğrafi konumları gibi birinci ve üçüncü taraf kitle verileri ışığında medya satın alması gerçekleştirmelerini mümkün kılıyor.

Adform FLOW ile tek bir platformdan tüm reklam kanallarına erişilebiliyor

Reklam verenler ayrıca Adform FLOW aracılığıyla istedikleri takdirde içerik ve içeriğe dayalı medya hedeflemeler gerçekleştirebiliyor, katlanarak çoğalan milyonlarca bağlantılı televizyona erişebiliyor. Adform FLOW’un sunduğu reklamverenin ne zaman, nerede ve ne sıklıkla görüneceğine karar verme kabiliyeti sayesinde gerçek zamanlı olarak dakikalık, saatlik, günlük veya haftalık planlamalar yapılmasını destekliyor.

Reklamverenler, Adform FLOW ile TV8, TV8,5, TV8 Int, Show TV, Habertürk, Bloomberg, Kanal D, CNN Türk, TEVE2, ATV, A Haber, A Spor ve Minika kanallarına reklam verebiliyor.

Açık hava reklamları çağa ayak uyduruyor

Adform Türkiye ve MEA Platform Çözümleri Yöneticisi Lütfü Koçoğlu, yeni Adform FLOW’un kabiliyetlerini şu şekilde özetledi: “Adform FLOW hem dijital hem TV hem de dijital açık hava satın alımını tek bir arayüz üzerinden gerçekleştiriyor. Türkiye’de bunu sağlayan ilk ve tek platform olan FLOW, reklam verenlere tek bir arayüz üzerinden tüm reklam kanallarını yönetme avantajı sağlıyor.”

İnternet bağlantısı sayesinde dijital açık hava (DOOH) ekranlarının medya satın alma operasyonu dijital sinyal işleme aracılığıyla programatik olarak gerçekleştirilebiliyor. Bu sayede medya satın alımı, reklam yayınlandığı an ekranın çevresindeki kullanıcının sayısına göre gerçekleşiyor ve kitle analizi, hava durumu, yol durumu, zaman, döviz değeri, hava kalitesi gibi birçok çevrimiçi metriğe göre tetiklenebiliyor, raporlanabiliyor ve optimize edilebiliyor.

Dijital açık hava ekranlarının statik reklam panolarından başlıca farkı dijital altyapıyla çalışmaları olarak gösteriliyor. Bu ekranlar, internet reklamcılığının popüler dosya formatları JPEG, PNG, MP4 formatında dosyalar oynatabildiği gibi, ekrana bağlı bilgisayarlar tarafından uzaktan yönetilebiliyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Arçelik’ten “arcelik.com.tr” için yeni reklam filmi

Geleneksel satın almaya alternatif olmak yerine, mevcut mecraların kapsamının genişlemesi ve dijitalleşmesi sonucu hayatlarımıza giren dijital açık hava ekranları ve bağlantılı TV gibi medya kaynakları, artık programatik ekosistem üzerinden erişilebilir duruma geldi. Bu gelişme, söz konusu mecraların internet reklamcılığına yakınmasının önünü açtı. Tıpkı bir web sitesi reklamı gibi, artık açık hava reklamları da ölçümlenebilir, hedeflenebilir ve optimize edilebilir durumda.

Etiketler: 5A HaberA SporAdform FlowATVbloombergCNN TürkHabertürkKanal DPlatformlarreklamReklam KanallarıShow TVTEVE2TVTV8TV8 Int
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

Twitch, AdBlock kullanıcılarına mor bir uyarı ekranı gösteriyor

Twitch, AdBlock kullanıcılarına mor bir uyarı ekranı gösteriyor

Amazon Music artık Android TV ve Google TV'de kullanılabilir

Amazon Music artık Android TV ve Google TV’de kullanılabilir

LG, Android TV ile rekabet edebilmek için webOS'u diğer üreticilere açacak

LG, Android TV ile rekabet edebilmek için webOS’u diğer üreticilere açacak

Twitter, reklama olan bağımlılığını azaltmak, ücretli abonelik seçeneğini değerlendiriyor

Twitter, reklama olan bağımlılığını azaltmak için ücretli abonelik seçeneğini değerlendiriyor

SON HABERLER

Yeni AirPods 3 hakkında bildiğimiz her şey: tasarımı, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Yeni AirPods 3 hakkında bildiğimiz her şey: Tasarımı, fiyatı ve çıkış tarihi

Redmi Note 10 fiyatı ortaya çıktı
Teknoloji

Redmi Note 10 fiyatı ortaya çıktı

Galaxy M62, dev bir pil ve üst düzey bir işlemciyle geliyor
Teknoloji

Galaxy M62, dev bir pil ve üst düzey bir işlemciyle geliyor

Google, katlanabilir akıllı telefonunu 2021'de piyasaya sürebilir
Teknoloji

Google, katlanabilir akıllı telefonunu 2021’de piyasaya sürebilir

OnePlus 9 Pro kamera arayüzü sızdırıldı
Teknoloji

OnePlus 9 Pro kamera arayüzü sızdırıldı

Samsung Galaxy A32 4G: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Samsung Galaxy A32 4G: Özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi

SON FORUM GÖNDERİLERİ

Stalk nedir, stalking nedir, ne a …yazan Fair2 ay önce
Kolayca Instagram foto indir: Ins …yazan Fair2 ay önce
Android için en iyi yaşlandırma u …yazan Fair2 ay önce
Instagram güncelleme hakkında her …yazan Fair2 ay önce
iPhone 12'de 5G'yi kapatmayazan Fair2 ay önce
digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM