2024 yılını ciro bazında yüzde 40 büyüme ile kapatmaya hazırlanan Homer Smart Auto Services, yıllık araç onarım sayısını 30 bine çıkardı ve 4,5 milyon yedek parçanın verisini yönetiyor. Türkiye genelinde 350 hizmet noktasına ve sahada görevli 1500 den fazla çalışana sahip olan firma, 2025’te yüzde 50 oranında büyümeyi hedeflediğini duyurdu.
Akıllı servis ağı Homer, elektrikli arabalar da dahil olmak üzere, her türlü marka ve model aracın hasar onarımı, mekanik onarımı, boyasız göçük düzeltme işlemleri, lastik saklama ve mobil lastik tamir çekici, yolda onarım gibi mobil hizmetlerin verilmesi için Türkiye genelinde tek merkezden 360 derece süreç yönetimi sağlayan bir altyapı ve organizasyon yürütüyor.
2003 yılında kurulan Homer teknolojiyi kullanarak en hızlı ve en güvenilir servisi verme misyonuyla B2B sektörüne hizmet sunan Homer, şimdi sigorta ve filo şirketlerinin yanı sıra bireysel müşterilerine de doğrudan hizmet vermeye başlıyor. Homer, belgeli ve yetkili servisleri ile Türkiye’nin her yerindeki tüm müşterilerine, aynı standartlarda fiyat, gerektiğinde orijinal ya da alternatif yedek parça ve kaliteli işçilik garantisi sunan, onarım hizmetlerini tek çatı altında bütünleşik verebiliyor.
Homer hizmetlerini mobil uygulaması üzerinden sunuyor.
“Kaskosu olmayan veya bozmak istemeyenlerin çözüm ortağıyız”
Güçlü teknolojik altyapılarıyla sektörde farklılaştıklarına değinen HOMER Smart Auto Services Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Yeşilbayraktar “Uygulama ile tek merkezden yönetilen, standartları ve ücretleri baştan belirlenmiş, müşterinin yazılım üzerinden tüm süreci takip edebildiği Türkiye’nin Akıllı Servis Ağı Homer çözümleri ile artık bireysel müşterilerin de hizmetindeyiz. Kaskosu olmayan veya kaskosunu bozmak istemeyenlere yolda kalmanın dert olmadığını ‘Homer Halleder’ sloganıyla deneyimleteceğiz. Bunu araç sigortadan yapılsa dahi sigorta şirketi ile tüm süreçlerin merkezi olarak yönetildiği araç sahibinin sadece bir nokta ile temas ederek onarım yaptırdığı bir iş modeli ile yönetiyoruz” dedi.
Hedef Avrupa
Üçüncü on yılına Türkiye’nin akıllı servis ağı olarak girdiklerine vurgu yapan HOMER Smart Auto Services Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Yeşilbayraktar konuyla ilgili şunları söyledi: ‘’Hizmet sürecini tek merkezden yöneten ilk servis network markası olarak; dijital alt yapımızı, bireysel araç kullanıcılarının da ihtiyaçlarına çözüm sunacak şekilde hayata geçirdik. Sürdürdüğümüz Ar-Ge çalışmaları, geliştirdiğimiz dijital altyapımızdan aldığımız güç ve müşteri odaklı hizmet anlayışımızla bireysel müşterilerimize doğrudan hizmet vermeye başlamaktan ve onlara bire bir dokunabilmekten çok mutluyuz… Yakın gelecekte kendi geliştirdiğimiz yazılım alt yapımız ve iş modellerimiz ile Avrupa başta olmak üzere birçok ülkeye açılmayı planlıyoruz.”
“Elektrikli araç laboratuvarımızda servis noktalarını eğitiyoruz”
Yeni araçlarda bulunan güvenlik sistemleri için özel eğitimler düzenlediklerini belriten Yeşilbayraktar, ‘’Türkiye genelinde 350 hizmet noktamız, sahada görev alan 1.500 den fazla çalışanımızla bireylerin kullandıkları binek veya hafif ticari araçları ile ilgili olarak yaşayacakları her türlü sorun için tek noktadan çözüm sağlıyoruz. Merkez Ar-Ge servisimizde, içerisinde e-Car Eğitim ve Kalibrasyon Merkezi’nin de yer aldığı Elektrikli Araç Laboratuvarı bulunuyor. Konusunda uluslararası belgeye sahip yetkin eğitimci kadromuzla “Elektrikli Araç Onarım” eğitimleri veriyor, yeni nesil akıllı araçlarda bulunan güvenlik sistemlerinin kalibrasyonu konusunda servis noktalarını eğitiyoruz.’’ dedi.