Aktif Bank, Müşteri Deneyimi Günü kapsamında düzenlediği “Deneyim 5.0” zirvesinde insan ve teknolojinin gücünü birleştiren Deneyim 5.0 kavramını ele aldı.
Zirveye finans, teknoloji, iletişim ve araştırma dünyasından uzmanlar katıldı. Etkinlikte teknoloji ile insan etkileşiminin geleceği, yapay zekanın fırsatları ve etik boyutu, SuperApp dönüşümü ve müşteri deneyimi ölçümünün yeni yöntemleri tartışıldı. Panellerde müşteri deneyiminin kurum kültürünün bir parçası olduğu vurgulandı.
Aktif Bank Müşteri Deneyimi ve İletişim Grup Başkanı Gamze Gürkan Numanoğlu, teknolojinin insan duygularını anlayan bir ortak haline geldiğini ve bu dönüşümde öncü olduklarını belirtti.
Etkinliğin ilk panelinde “Yapay Zeka ile Organik Müşteri Deneyimi Mümkün mü?” sorusu tartışıldı. Labrys Consulting Kurucu Ortağı Hakan Akkaya, GrowON CEO’su Tuğbay Aşkın, Havas Creative Network Türkiye CEO’su Serhat Akkılıç ve yapay zeka asistanı Alex’in katılımıyla teknolojik gelişmelerin fırsatları ve çözümleri değerlendirildi.
İkinci oturumda E-Kent & Passo Yönetim Kurulu Üyesi Ceyhun Kazancı moderatörlüğünde, Aktif Bank Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Kadir Mustafa Öztürk, Aktif Bank Müşteri Deneyimi ve İletişim Grup Başkanı Gamze Gürkan Numanoğlu ve E-Kent & Passo Genel Müdürü Atıl Aykar, Passo’nun SuperApp dönüşümünü ele aldı.
Son oturumda Ipsos CX Lideri Ahmet Bütüner, müşteri deneyimi ölçümünde veri bilimi, yapay zeka ve tahmine dayalı analitik modellerin önemine dikkat çekti.




