iOS 14.5’teki tartışmalı değişiklik Apple kullanıcılarının kişiselleştirilmiş reklamlar görmeyi tercih etmesini gerektirdiğinden dolayı Apple, dijital reklamlar konusunda bazı değişikliklere gidecek.
- Apple, M1 işlemcili iMac 2021’i piyasaya sürdü: Özellikler, fiyat ve çıkış tarihi
- Apple’ın bahar etkinliğinde tanıttığı tüm cihazlar: iMac 2021, AirTag, iPad Pro 2021 ve Apple TV 4K
- Yeni Apple TV 4K, yeni bir uzaktan kumanda ve A12 Bionic çiple geldi
Önümüzdeki hafta Apple, dijital pazarlamayı değiştirecek ve Facebook ile diğer geliştiricilerin iş modellerini bozacak bazı reklam izleme değişiklikleri sunacak.
Apple, bu değişikliği salı günü gerçekleştirdiği yeni cihazların lansmanında duyurdu. iOS 14.5’teki tartışmalı değişiklik, kullanıcıların kişiselleştirilmiş reklam izlemeyi seçmesini gerektiriyor.
Geliştiriciler, çoğu tüketici katılma zahmetine girmeyeceği için gelir kaybı yaşamayı bekliyor. Apple, kullanıcıların verilerini nasıl kullanacaklarına karar vermeleri gerektiğini söylüyor.
iOS 14.5 güncellemesi, kullanıcıların ek bir kimlik doğrulama katmanı olarak kullanılan bir Apple Watch’tan yararlanmak için bir yüz maskesi takarken iPhone’larının kilidini Face ID ile açmalarına da olanak tanıyor.
Pek çok güncelleme Siri’de yeni sesler, yenilenmiş bir podcast uygulaması, ek emojiler ve Haritalar uygulamasında iyileştirmeler içeriyor.