in

Asseco SEE’ye bir ödül de Genesys’den

Genesys Powering Partners Day etkinliğinde ödüller sahiplerini buldu. 2016 yılının ilk Powering Partners Day Türkiye etkinliği, 26 Mayıs 2016 tarihinde Genesys tarafından düzenlendi.

“Omnichannel Etkileşim Merkezi” temasıyla düzenlenen organizasyonda, katılımcılara yeni nesil müşteri ilişkileri ve müşteri deneyimi çözümleri hakkında güncel bilgiler verildi. Sektör profesyonelleri, iş ortakları ile bilgi ve iletişim merkezi teknolojileri alanında deneyimli uzmanların katılım gerçekleştirdiği organizasyonda, 24 yıllık bilgi birikimi ve deneyimiyle sadece Türkiye’de değil, Avrupa’da da önemli projeler gerçekleştiren Asseco SEE, “En İyi NPS (Net Promoter Score) Ödülü”ne layık görüldü.

Omnichannel müşteri deneyimi ve iletişim merkezi çözümleri alanlarında küresel lider konumda olan Genesys, 2016 yılının ilk Powering Partners Day Türkiye etkinliğini gerçekleştirdi. Sektör profesyonellerinin ve iş ortaklarının katılım sağladı etkinlikte, müşteri ilişkileri yönetimi ve müşteri deneyimi çözümleri hakkında en güncel bilgiler katılımcılara aktarıldı. Sahip olduğu deneyimi ve bilgi birikimi ile hem Türkiye hem de Avrupa’da müşterilerinin iş süreçlerine uygun, uçtan uca özel çözümler geliştiren Asseco SEE, “En İyi NPS Ödülü”nün sahibi olurken, Asseco SEE Proje Yöneticisi Ece Şimşekalp “En İyi Proje Yöneticisi” ödülünü aldı.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Passolig, yeni mobil uygulaması için 'hackathon' düzenliyor

Müşteri odaklı çalışanlar kazanırken değişime ayak uyduramayanlar kaybedecek
Teknolojik gelişmeler, her sektöre olduğu gibi, iletişim merkezi sektörüne de önemli katkılar sağlıyor. Hizmetlerin müşterilere daha kolay ve etkili şekilde ulaştırılması, başarı ve memnuniyet göstergesi olarak kabul ediliyor. Müşteriye ulaşma konusunda farklı hizmet kanallarının öne çıktığı günümüzde, en az çabayla, daha kaliteli ve etkin hizmet oluşturan işletmeler, rakiplerine göre rekabette daha avantajlı konumda oluyor. Tüm iletişim kanalları üzerinden gelen öneri, istek ve şikâyetleri tek bir platform üzerinden karşılayabilmeye olanak tanıyan “Omnichannel” yaklaşımı; müşteri etkileşimini her açıdan takip edebilmeyi mümkün kılıyor.

Memnuniyet ve sadakat zincirinde müşterilerinin stratejik ortağı olarak çalışan, müşteri ilişkileri yönetiminde tüm iletişim kanallarını entegre bir şekilde kullanan firmalar, mevcut müşterilerinin memnuniyetini ve sadakatini sağlamakla kalmayıp, potansiyel müşterileri için de yatırım yapmış oluyor. Bu yaklaşım; kurumların başta tele-satış, tele-pazarlama, müşteri hizmetleri, tahsilat yönetimi, teknik destek, sosyal medya ve bulut hizmetleri olmak üzere müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözüm oluşturmaları gibi önemli katma değer sağlamalarına yardımcı oluyor. Asseco SEE, Omnichannel yaklaşımı ile “hepsi bir arada” teknoloji çözümlerini konumlandırırken, altyapı, danışmanlık ve entegrasyon gibi her türlü ihtiyaca yanıt verecek şekilde müşterilerinin yanında yer alıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Roche İlaç Türkiye, İstanbul Marketing Awards töreninde birincilik ödülü kazandı