Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen, e-ticaretin en iyilerinin sektör ve deneyim bazlı olarak değerlendirildiği ECHO Summit, bu yıl 31 Mart-1 Nisan tarihlerinde “Direct to Consumer” ana temasıyla gerçekleşti. Geçtiğimiz yıl pandemi nedeniyle online bir şekilde düzenlenen ödül töreni ise bu yıl Vadi İstanbul Radisson Hotel’de düzenlendi. Ödül sahiplerinin ve sektörün değerli isimlerinin ağırlandığı bu özel gecenin değişmeyen isimlerinden biri olan Avansas; “Ofis/Kırtasiye” kategorisinde yine birinciliğe layık görülen marka oldu.
Avansas İngiltere’ye açıldı
Avansas, ECHO Awards’tan birincilik ile döndü
44 kategoride en başarılı e-ticaret sitelerinin belirlendiği, yeni dünyanın kapılarını aralayan ve değerli isimlerle listesini taçlandıran ECHO Awards Ödül töreni sonrasında görüşlerini paylaşan Avansas Genel Müdürü Sedat Anak; “E-ticaret; teknolojik gelişmeler, pandemi ve değişen tüketici alışkanlıklarıyla birlikte günümüzün vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Hem iş dünyasının hem de bireysel ihtiyaçların karşılanmasında hızlı, çözüm odaklı ve zengin içerikler sunan e-ticaretin sürdürülebilir ismi olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Müşteri memnuniyetini ve ihtiyaçlarını ön plana alarak, yıl içerisinde iç görü araştırmaları gerçekleştirerek ve teknolojik alt yapımızı kullanarak elde ettiğimiz başarı tablosuyla gurur duyuyoruz. Bu tablonun en önemli başlıklarından ve iş yeri alışverişlerinin ilk kategorisi olan ofis/kırtasiye alanındaki ürünlerimizi sürekli güncelliyor ve hedef kitlemizin taleplerine uygun şekillendiriyoruz. İletişimin odağına tüketiciyi koyduğumuz ve geri bildirimlerden beslendiğimiz için de bugün bir kez daha ECHO Awards’da Ofis/Kırtasiye kategorisinin birincisi olduk. Başarılarımızdan aldığımız güçle çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.