Maliyetleri düşüren ve çalışanlara dilediği ürünü almasına olanak sağlayan dijital bayram hediyeleri seçeneklerine talep artıyor. Momento Kurucusu Zeynep Dağlı Kastro, “Çikolata ve hediye çeki gibi kurumsal bayram hediyelerinin yerini günümüzde çalışanlara geniş bir yelpazede online satın alma imkânı sunan dijital çözümler aldı. Bu yıl Ramazan Bayramı döneminde dijital hediye çözümlerimize talep yüzde 80 üzerinde artış gösterdi” ifadelerini kullandı.
Çalışan başına ayrılan bütçe yüzde 50 arttı
Şirketlerin bayram hediyesi özelinde çalışan başına ayırdıkları ortalama bütçenin de geçen yıla kıyasla bu yıl yüzde 50 arttığını ifade eden Zeynep Dağlı Kastro, “Portalımızda 30 bini aşkın seçkin markanın marketten giyime, çocuk ürünlerinden elektroniğe pek çok kategoride ürünleri yer alıyor. Fiziksel teması ortadan kaldıran uygulamamız sayesinde çalışanlar sunulan portal üzerinden online kod ile dilediği ürünü temassız, hızlı ve kolay bir şekilde alabiliyor. Bu yılki harcama alışkanlıklarına baktığımızda ise online alışveriş ve market harcamalarının öne çıktığını görüyoruz. Dijital çözümlerimize olan bu ilginin önümüzdeki yıllarda da katlanarak artacağını öngörüyoruz” açıklamalarında bulundu.
Dijital Ramazan paketlerine ilgi ve talep 2 kat arttı