Twitch Rivals, sürekli büyüyen kripto para birimi endüstrisini gelişen eSpor topluluğuna getirmek için çok yıllı bir ortaklık için Crypto.com ile işbirliği yaptı.
Twitch Rivals ve Crypto.com’dan iş birliği kararı
Crypto.com’un markası ve logosu, platformun Twitch Rivals, Avrupa, Latin Amerika, Orta Doğu ve Kuzey Amerika için bir pazarlama ortağı haline geldiği Afrika, Asya-Pasifik bölgesinde yılda 250’den fazla yayında görünecek. .
Crypto.com daha önce espor organizasyonlarıyla iş birliği yapmıştı. Fnatic kısa süre önce Crypto.com ile beş yıllık 15 milyon dolarlık bir sponsorluk anlaşması imzaladı. TSM, Astralis, Natus Vincere ve Virtus Pro gibi dünya çapındaki diğer espor organizasyonlarında da yine bazı iş birlikleri gerçekleşmişti.
Twitch Rivals nedir?
Twitch Rivals, dünyanın her yerinden aylık 140 milyondan fazla benzersiz izleyiciye sahip çevrimiçi oyun hizmeti twitch.tv tarafından düzenlenen, Twitch yayıncılarının ve eski profesyonel oyuncuların yer aldığı bir E-spor turnuvası ve rekabet etkinliğidir.
Turnuvalar, bir dizi en iyi eSpor yarışmacısının yanı sıra hayranların en sevdiği kişilikleri de kapsıyor. Ayrıca çok sayıda çevrimiçi veya gerçek hayattaki yarışmalar ve oyunlar da organizasyon sırasında gerçekleşmektedir.
Crypto.com’un kurucu ortağı ve CEO’su Kris Marszalek, kripto ile eSpor’u nasıl bir araya getireceklerinden bahsetti.
“Sporda dünyanın en iyi markalarından oluşan büyüyen portföyümüze eSports’un evi olan Twitch Rivals’ı eklemekten dolayı son derece heyecanlıyız. Dünya çapında bir milyardan fazla oyuncuyla, oyun ve eSpor hayranları, kripto para biriminin kaçınılmaz olduğu dijital yerlilerdir.”
-Kris Marszalek
Pazarlamasını artırmak ve kriptoya yönelik ahlakını vurgulamak için Crypto.com, şirketin yeni marka yüzü olarak Matt Damon’ı seçti.
Platformun büyük ölçüde meme coin Shiba Inu’yu listelemeye borçlu olduğu son başarısının ardından, yerel para birimi CRO da bugün Coinbase‘de duyurulacak.