D-ID en son inovasyonunu tanıttı: kullanıcıların yapay zeka dijital insanlarıyla doğal yüz yüze konuşmalar yapmalarını sağlayan yeni bir Sohbet API’si. Bu teknolojiyle, insanların dijital asistanlar, sohbet robotları ve sanal temsilcilerle etkileşim kurma biçiminde devrim yaratmayı ve dijital çağda insan benzeri iletişimi ön plana çıkarmayı hedefliyorlar.
Önceden tanımlanmış komut dosyalarına ve sınırlı yanıtlara dayanan geleneksel sohbet robotlarının aksine, D-ID’nin yapay zeka dijital insanı, kullanıcının niyetini, duygularını ve bağlamını anlamak ve yorumlamak için gelişmiş makine öğrenimi algoritmalarından ve doğal dil işleme (NLP) yeteneklerinden yararlanıyor. Dijital insan, insan benzeri tepkileri, duyguları ve ifadeleri simüle ederek geleneksel sohbet robotlarının sınırlarını aşan daha ilgi çekici, kişiselleştirilmiş ve akılda kalıcı bir deneyim yaratıyor.
D-ID’nin MWC’deki görünümleriyle ilgili tweet’ine aşağıdan göz atabilirsiniz:
Hola BARCELONA! D-ID is rocking #mwc2023. Come visit us in the Israeli Pavillion (Hall 5 stand 5E61) or swing by our meeting room in Hall 6, 6D11Ex to hear about the latest developments in #generativeai pic.twitter.com/ApsD5JxkVW
— D-ID (@D_ID_) February 27, 2023
Yeni Chat API ile kullanıcılar dijital insanlarına mesajlaşma uygulamaları, web siteleri veya sesli asistanlar gibi çeşitli iletişim kanalları üzerinden erişebilir ve sorunsuz ve sezgisel bir konuşma deneyiminin keyfini çıkarabilirler. İster bir soru sormak, ister bir öneri almak ya da sadece sohbet etmek istesinler, dijital insanları her zaman onları dinlemeye, öğrenmeye ve tercihlerine ve ihtiyaçlarına uyum sağlamaya hazır.
Buradaki bağlantıyı kullanarak D-ID’nin NLP hakkındaki görüşlerine göz atın.
D-ID’nin yeni yapay zeka dijital insan chat robotu nedir?
D-ID’nin yeni chat robotu, kullanıcılara daha doğal ve özgün sohbetler sunmak için derin öğrenme (Deep Learning) algoritmalarını kullanan gelişmiş bir yapay zeka sistemidir. Chat robotu, bir konuşmanın bağlamını anlamak ve buna göre yanıt vermek için tasarlandı, böylece kullanıcıların anlamlı konuşmalar yapmasını kolaylaştırıyor.
D-ID’nin yeni chat robotunun en önemli özelliklerinden biri, farklı konuşma tarzlarına uyum sağlayabilmesi. Farklı dilleri ve lehçeleri anlayabilen ve bunlara yanıt verebilen chatbot, küresel erişime sahip işletmeler ve kuruluşlar için ideal.
Şu anda şirket, işletmelere müşteri deneyimini markalaştırmak ve geliştirmek için API sağlıyor. API’nin arkasındaki ana fikir, daha insan benzeri görünen bir diyalogsal yapay zeka arayüzü sağlamak.
D-ID bir basın açıklamasında, gerçek zamanlı akış yeteneklerinin ve metinden videoya teknolojisinin, müşterilerin etkileşimli dijital insanlar yaratmak için GPT-3 ve LaMDA gibi büyük dil modellerinin yeteneklerini birleştirmelerine olanak tanıdığını belirtti.
“GPT-3 ve LaMDA gibi büyük dil modelleri, teknolojiyle ilişki ve etkileşim kurma şeklimizi değiştiriyor ve hepimizin kendi kişiselleştirilmiş yapay zeka asistanlarına ve yoldaşlarına sahip olmamız çok uzak değil.”
“Teknolojiye bir yüz vererek ve etkileşimi daha doğal hale getirerek onu daha insani hale getiriyoruz. Gelişmekte olan jeneratif yapay zeka endüstrisinin en ileri noktasında yer almaya devam eden D-ID ile gurur duyuyorum.”
D-ID CEO’su ve Kurucu Ortağı Gil Perry
D-ID’nin yapay zeka dijital insan sohbet robotu nasıl çalışır?
D-ID’nin yeni chat robotu, metnin anlamını anlamak ve yorumlamak için gelişmiş doğal dil işleme (NLP) algoritmaları kullanarak çalışıyor. Chat robotu, kalıpları tanımasını ve bir konuşmanın bağlamını anlamasını sağlayan büyük miktarda veri üzerinde geliştirildi.
Chat robotu metni işledikten sonra, kullanıcının ihtiyaçlarına göre uyarlanmış bir yanıt oluşturmak için makine öğrenimi algoritmalarını kullanıyor. Chat robotu ayrıca etkileşimlerinden öğrenebiliyor ve zaman içinde daha doğru ve ilgili yanıtlar verme yeteneğini geliştirebiliyor.
D-ID’nin yeni chatbot’u kişisel yaşamda ve işletmelerde nasıl kullanılır?
D-ID, chat robotlarının tüketicilerin markalarla iletişim kurması için yaygın olarak kullanılan bir yöntem olduğunu kabul ediyor. Şirket, bu yeni API’nin markalar tarafından müşterilerle daha kişiselleştirilmiş ve ilgi çekici bir deneyim yoluyla etkileşim kurmak için kullanılabileceğini öne sürüyor.
Meta, yeni yapay zeka dil modeli Llama’yı tanıttı
D-ID’nin yeni chat robotunu kullanmak basit bir sürece dayanıyor. Chat robotu mevcut mesajlaşma platformlarına veya web sitelerine entegre edilebiliyor, böylece işletmelerin teknolojiyi mevcut müşteri hizmetleri operasyonlarına dahil etmeleri kolaylaşıyor.
D-ID’nin yeni chatbotu ayrıca işletmelerin ve kuruluşların özel ihtiyaçlarını karşılamak üzere özelleştirilebiliyor. Chatbot, belirli anahtar kelimeleri veya ifadeleri tanıyacak ve bunlara yanıt verecek şekilde geliştirilebiliyor, bu da onu yüksek düzeyde özelleştirme gerektiren işletmeler için ideal hale getiriyor.