in

Dijital gürültü Citrix Workspace ile yok oluyor

dijital gürültü
dijital gürültü

Hayatlarımız teknoloji ile kolaylaşırken aynı zamanda işyerinde dijital gürültü gibi bazı zorluklara yol açıyor. Ortalama bir çalışan normal bir günde vaktinin neredeyse % 65’ini yorucu fakat değersiz işlere ve toplantılara, % 20’sini bilgi araştırmasına ve sadece % 15’ini istediği ve maaş olarak karşılığını aldığı şeye harcıyor.

Citrix Systems bunu durumu değiştirmek amacı ile yola çıktı. Citrix Workspace, şirket çalışanlarının temel işlerine yoğunlaşabilmesi ve en iyi performansı gösterebilmesi için dijital gürültü ve beraberinde getirdiklerini ortadan kaldırmak ve anlamsız görevleri otomatikleştirerek çalışmayı basitleştirmek amacıyla tasarlandı.

Citrix Üst Düzey Strateji ve Pazarlama Kurulu Başkanı Tim Minahan şunları söyledi: “Tüketiciler olarak hayatlarımızı düzenlemek ve yönetmek için Instagram ve Uber gibi şeylere güveniyoruz. Tek bir tıklatmayla amacımıza hemen ulaşıyoruz. Sonra işyerine geliyoruz ve bütün bu düzene sokulmuş ve kişiselleştirilmiş deneyimlerin yerini şirketin sağladığı hantal, bizi yavaşlatan, çalışmamızı sürekli bölen ve ortaya anlamlı bir iş koymamızı engelleyen teknoloji alıyor.” dedi.

Kişiselleştirme

Şirketler Citrix  Workspace  kullanarak işi, çalışanların en iyi yaptıkları şeye odaklanmalarını ve onu en iyi şekilde yapmalarını sağlayabilir. Minahan, “Günün sonunda çalışanlar mesleğinde ustalaşmak istiyor. Citrix Workspace sayesinde işverenler çalışanları becerilerini geliştirmeye ve işle meşgul olmaya odaklanabilmeleri için, hayattan bezdiren görevlerden kurtararak onlara yetki verebilir.” diyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Yüz tanıma sistemlerinin doğruluğu ABD'de tartışma yarattı

Uygulamaların paylaşımı

Citrix Workspace, makine öğrenimi ve mikro uygulamalar gibi yenilikçi teknolojilerle donatılmış olan kurumların uygulamalar ve veriler çapında akıllı ve güvenli tek ve birleşik bir deneyim yaratmasını sağlıyor.

Şirketler SAP (Ariba, Concur ve SuccessFactors); Microsoft (Dynamics, Power BI ve Teams); Google G-Suite (Drive, Calendar ve Directory); Salesforce; Workday; Atlassian (Jira); Zendesk ve ServiceNow gibi dünyanın en yaygın olarak kullanılan uygulamaları. Bunlar sayesinde 100’den fazla önceden yapılandırılmış mikro uygulamayla ve yeni akıllı özelliklerle sağlanan kullanıma hazır bütünleştirmelerden yararlanıyor.

Bu sayede tekrarlanan, değersiz görevleri otomatikleştirebiliyorlar. Ayrıca başka görevlerin yanında, giderlerin girilmesi, izin isteme ya da satın alma emirlerinin sunulması gibi günlük görevlerin yürütülmesini kolaylaştırıyor. Bunlar için tek bir amaca yönelik adımlar yaratabiliyorlar.

Şirketler ayrıca, Citrix Workspace ile eski, kuruluş içinde oluşturulmuş sistemlere bağlanabilir, yeni düşük kod araçlarını kullanarak bağlılığı artıran mikro uygulamalar ve mikro otomasyon yaratabilirler.