10 yıl içerisinde 10 binden fazla ajansa hizmet veren SEMrush, hizmet kapsamını anahtar kelime analizi ve reklam araştırmasından 33 farklı araca çıkartarak dijital pazarlamanın tüm alanlarına etki edebilen dev bir yapıya dönüştü. Şirketin dijital pazarlama araçları bu anlamda örnek olacak nitelikte. SEMrush’ın 2008’den bu yana genişleyen hizmet kapsamını inceledik.
Bundan 10 yıl önce, 2008’de sadece iki adet araç sunarak dijital pazarlama dünyasına hizmet vermeye başlayan SEMrush, şu anda aralarında SEO, PPC, içerik pazarlama, sosyal medya ve rekabetçi zekanın da bulunduğu toplam 33 aracı müşterilerine sunuyor. Tek bir abonelikle kullanılabilen araçların yanı sıra, analitik raporlama ve proje işlemleri de yapılabiliyor.
Dijital pazarlamada en çok dikkat çeken alanlardan birisi olan anahtar kelime takibi, hem içerik hem de reklam prodüksiyonunda doğrudan etki sahibi. Doğru kelimelere oynayan bir içerik ile ciddi bir SEO değeri yakalayabiliyorsunuz.
SEMrush’ın bu alandaki katkısı ise muazzam, zira konu araştırma aracıyla hangi ana konulara eğileceğinizi bulabilirsiniz. SEO yazı asistanı, içerik hazırlamada yardımcı olurken, hazır içerik şablonlarından faydalanmanız da mümkün. İçerik analiz aracıyla tamamlanan içeriğinizi kontrol edebilir ve sitenize en verimli şekilde trafik getirmeye başlayabilirsiniz.
Benzer şekilde reklam verirken de doğru kelimeye doğru miktarda oynamak, bütçenizi yormadan mümkün olan en çok kişiye ulaşmanızı sağlar. SEMrush’ın reklam oluşturma, toplu analiz araçları da bu konuda fayda sağlayacaktır.
Trafiğinizi incelemek, markanızın internet üzerindeki değerini ölçmek, reklam konusunda araştırma yapabilmek de bu araçlarla mümkün.
Şirketin 10. yılı için hazırladığı ilk videoda araçların geçirdiği evrimi görebilir, ikincisinde ise bu alana eğlenceli yaklaşımına şahit olabilirsiniz.
SEMrush araçlarıyla çalışmak ve daha fazla bilgi almak için http://www.semrush.com adresini ziyaret edebilirsiniz.