Discord, oyuncular ve diğer dijital meraklı toplulukları tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır ve ayrıca arkadaşlar, meslektaşlar ve hatta yabancıların çevrimiçi olarak bağlantı kurması ve buluşması için popüler bir yoldur. Bu VOIP platformunun aylık 155 milyondan fazla aktif kullanıcısı bulunuyor.
Bu kişiler birbirleriyle sesli arama, görüntülü arama, yazılı mesajlaşma vb. yöntemlerle sohbet ederler. Ayrıca bir sunucuya katılarak veya bir sunucu oluşturarak topluluğa dahil olmak mümkün. Ancak, özel sohbetlerde de iletişim kurma seçeneğiniz mevcut.
Discord’un sunduğu fırsatlar sınırsız ve markalar müşterileriyle etkileşim kurmak için bu platforma çok ilgi gösteriyor.
Markalar, müşterileriyle etkileşim kurmak için Discord’u kullanıyor
Kendi Discord sunucularını oluşturan şirketler, gerçek zamanlı olarak etkileşim kuran, birbirleriyle ve markanın kendisiyle ilişki kuran sadık müşterilere sahip. Ayrıca topluluğun tartışmalarını ve içeriğini denetleyen ve izleyen özel bir ekibe de sahipler.
Discord, iletişim ve işbirliği için oluşturulmuş bir uygulamadır. Zamanını uygulamada geçiren kullanıcılar, diğer sosyal ağlara kıyasla takipçi sayılarını artırmaya ve para kazanmaya çok daha az odaklanır.
Discord platformunda kripto konusunu oldukça işlenmektedir. Büyük teknoloji şirketlerinin İlk Para Teklifini (ICO’lar) tanıtan reklamları yasaklama kararıyla desteklenen, etkili bir pazarlama aracı olarak endüstrinin favorisi haline geldi.
Markaların her zamankinden çok daha geniş bir ölçekte reklam vermesini mümkün kılan sosyal medya uygulamalarının ve platformlarının sayısında bir patlama oldu. Geleneksel reklamcılık yöntemleri, birçok şirket için giderek daha az ilgi çekici hale geliyor.
Discord Nitro ile artık etkinlikler planlanabilecek
Discord ve diğer içerik pazarlama araçları, hedef kitlenizin yanında kalmanıza ve yalnızca mesajınızı onlara iletmek yerine onları etkileşimde tutmanıza olanak tanır.