Dropbox, başlangıçta son kullanıcılar için basit bir bulut dosya barındırma platformu olarak başlayan bir hizmet olarak bilinse de, şirket iş akışlarını iyileştirmek için bir dizi ek hizmet aracılığıyla özellikle kurumsal dünyayı hedeflemek için rotayı değiştirdi. Bu bağlamda, Dropbox şimdi bir adım daha ileri gidiyor. Şirket, Docsend’i yaklaşık 165 milyon dolara satın aldığını duyurdu. Docsend, e-posta yoluyla güvenli belge paylaşımı ve takibi konusunda uzmanlaşmış platform.
DocSend, 2014’ten beri Dropbox da dahil olmak üzere büyük bulut barındırma platformlarına bir dizi iyileştirme ve entegrasyonunu getiriyor. DocSend’in müşteri hizmetlerinden yatırımcı ilişkilerine kadar 17.000’den fazla müşterisi, iş anlaşmalarını yönetmek, müşterileri dahil etmek, gizli finansal belgeleri paylaşmak ve daha fazlasını yapmak için şirketin araçlarını kullanıyor.
DocSend’in HelloSign ile birlikte satın alınmasına da vurgu yapılarak şu ifadelere yer verildi: “Dropbox, DocSend ve HelloSign birleştirildiğinde, dünyanın her yerindeki işletmelerin kritik uçtan uca belge iş akışlarını yönetmesine ve anlamlı iş sonuçları üretmesine yardımcı olmak için eksiksiz bir self servis ürün paketi sunacak.”
Uzaktan çalışmanın, içinde bulunduğumuz durum nedeniyle yükselişte olması ve aslında geleceğin dağıtık işe daha odaklı olabileceğini bildiği durumlarda, yeni edinimi onun segmentinde daha hızlı büyümesini sağlayacaktır. Şirketlere yönelik özyönetim hizmetleri yelpazesi, dünya çapındaki şirketlerin kritik belge iş akışlarını bir uçtan diğerine yönetmesine ve önemli iş sonuçları üretmesine yardımcı olmak için eksiksiz bir self-servis ürün seti sunabileceğine açıkça işaret ediyor. Dropbox, DocSend ve HelloSign’ın birleşimi, endüstrilerdeki satış, finans, müşteri hizmetleri ve yönetici ekipleri için iş akışlarını kolaylaştırmaya yardımcı olacaktır.