Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Dünyanın yüzde 90’ı online eğitimi benimsedi

Online eğitim platformları ülkelerin yüzde 90’ı için eğitimin yeni adresi oldu. ABD'li öğrencilerin yüzde 63'ü her gün online eğitim platformları üzerinden eğitim görüyor. Yerli online eğitim platformu Vedubox, dünya çapında hizmet vererek oyunlaştırma modülünü sanal ve artırılmış gerçeklik teknolojileriyle birlikte sunuyor.

by DIGITAL REPORT
21/03/2022
in Teknoloji
Dünyanın yüzde 90’ı online eğitimi benimsedi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Pandemi eğitimin online platformlara taşınmasında etkili oldu. Guru99’a göre, ülkelerin yüzde 90’ı pandemide dijital online öğrenme sürecini benimsedi. ABD’li öğrencilerin yüzde 63’ü her gün online öğrenme araçlarını kullanıyor. Online eğitimde öğrencilerin sınıfta aktif olmalarını, derse odaklanmalarını ve motivasyonlarını artırmayı sağlamak için oyunlaştırma yöntemleri kullanılıyor. Şirketler de şirket içi eğitim, ürün tanıtımı, işe alım süreçleri ve müşteri ilişkilerini geliştirmek için oyunlaştırma çözümlerini iş modellerine giderek daha fazla dahil ediyor. Yerli online eğitim platformu Vedubox, oyunlaştırma modülünü, sanal ve artırılmış gerçeklik teknolojileriyle birlikte sunuyor.

Online eğitimde oyunlaştırma

Oyunlaştırmanın başlıca avantajlarından biri, etkileşim olanağı sayesinde öğrenmeyi daha eğlenceli ve öğretici hale getirmesi. Öğrenciler oyunlaştırılmış eğitimlere katıldıklarında daha iyi öğrenme ve pratik yapma şansı buluyor. Eğitimlere entegre edilen oyunlar, öğrenciler için eğlenceli ve üretken bir öğrenme deneyimi oluşturmaya yardımcı oluyor.

Dünyanın yüzde 90’ı online eğitimi benimsedi
Dünyanın yüzde 90’ı online eğitimi benimsedi

Oyunlaştırmanın uygulanması, özellikle ilk, orta ve lise dönemindeki öğrencilere yönelik e-öğrenme platformlarında yaygın olarak kullanılıyor. Guru99’a göre ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin yüzde 72’si öğrenme deneyimi için bulut tabanlı eğitim araçlarını kullanıyor. Yüzde yüz bulut teknolojisine sahip yerli sistem Vedubox’ın oyunlaştırma modülü, öğrencilerin konsantrasyonlarını artırıyor ve yaratıcılıklarını besliyor.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Dünyada ve Türkiye’de 2021 yılının öne çıkan dijital olayları

Eğitimde yeni trend VR, AR ve oyunlaştırma

Dünyanın yüzde 90’ı online eğitimi benimsedi

Oyunlaştırmanın eğitime ve eğlenme motivasyonuna değinen Vedubox Genel Müdürü Bilgin Yazar, “Sanal gerçekliğin (VR) ve artırılmış gerçekliğin (AR) Vedubox üzerinden verilen eğitimlere dahil edilmesinden bu yana, öğrenim deneyimi muazzam bir dönüşüm geçirdi. Gelişen teknolojinin eğitim-öğretim ortamlarına katılmasıyla öğrencilerin öğrenme deneyimleri zenginleşiyor. Eğitim kurumları arasında sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve oyunlaştırma teknolojilerinin entegrasyonundaki artış, daha iyi akademik sonuçlar sunuyor. Vedubox’ta öğrencilerin eğitime katılımı, ödev teslimi, derslere giriş yapma sayısı gibi aktivitelerden puan kazanması ve en yüksek puanlı öğrencilerin liderlik tablosunda sergilenmesi öğrencilere ve eğitmenlere yeni ve etkili bir eğitim sürecinin kapılarını açıyor” ifadelerini kullandı.

Tags: ARDÜnyaeğitimonline eğitimOyunlaştırmapandemiteknolojiVR

İLGİLİ YAZILAR

HP ve UNDP’den Türkiye’nin oyun ekosistemine dev destek GameUP projesi başladı
Marka

HP ve UNDP’den Türkiye’nin oyun ekosistemine dev destek: “GameUP” projesi başladı

by Emre Çıtak

HP Türkiye ve UNDP İstanbul Özel Sektör ve Kalkınma Merkezi (ICPSD), dijital uçurumu kapatmak ve fırsat eşitliği yaratmak adına stratejik...

Read moreDetails
ChatGPT
Yapay Zeka

ChatGPT’den bilgi kartı sınavları ile öğrenme testi

by Emre Çıtak

ChatGPT, yeni bir ozellik olan bilgi karti tabanli sinavlar sunuyor. Bu ozellik, kullanicilarin ogrenme sureclerindeki ilerlemelerini degerlendirmelerine yardimci olmayi amacliyor....

Read moreDetails
İnsan doğurabilen yapay rahimli robot
Teknoloji

İnsan doğurabilen yapay rahimli robot gelecek yıl satışa çıkabilir

by Emre Çıtak

Bilim kurgu filmlerinde gördüğümüz, insanlığı hem heyecanlandıran hem de derinden korkutan o gelecek, belki de tahmin ettiğimizden çok daha yakınımızda....

Read moreDetails
Marka korumacılığı inovasyonun önündeki en büyük engel
Teknoloji

Marka korumacılığı inovasyonun önündeki en büyük engel

by Emre Çıtak

Teknoloji dünyasında inovasyon, genellikle yerleşik düzeni sarsan, daha erişilebilir ve uygun fiyatlı alternatifler sunan küçük oyuncular tarafından tetiklenir. Ancak bu...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM