Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 20, Ukrayna’da 4 ve Rusya’da 1 olmak üzere toplam 25 lokasyonda 12 bin çalışanı ve 7.500 masa kapasitesiyle 7 farklı sektörde 50’ten fazla müşteriye hizmet veriyor. Türkiye’nin en büyük 500 şirketi arasında yer alan Turkcell Global Bilgi, Bilişim 500 Araştırması’na göre çağrı merkezi sektörü dış kaynak hizmetlerinde 2013 gelirlerine göre en yüksek ciroya sahip firma oldu. Başarısını bugüne kadar aldığı ulusal ve uluslararası birçok ödülle kanıtlayan Turkcell Global Bilgi, Avrupa’nın en prestijli ödül organizasyonu olan ECCCSA’da (European Call Centre & Customer Service Awards) hem “Avrupa’nın En İyi Çağrı Merkezi” seçildi hem de jüri özel ödülü olan “En İyinin En İyisi/Müşteri Deneyiminde Mükemmeliyet” ödülünü alan Türkiye’deki ilk çağrı merkezi oldu. Turkcell Global Bilgi, “ContactCenterWorld.com”da ise “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde ise Dünya birinciliği ödülünü aldı.