Dünyanın lider B2C bulut pazarlama yazılım sağlayıcısı Emarsys tarafından yapılan açıklamayla yeni Magento eklentisi duyuruldu. Yeni eklenti, Emarsys’in müşteri verileri platformu Smart Insight’a erişim sunmanın yanı sıra müşteri verilerinin kesintisiz entegrasyonunu sağlayarak müşteri bağlılığını ilerilere taşıyor.
Magento Community ve Enterprise edisyonlarının kullanıcılarına daha fazla destek sağlayan eklentiyle Magento kullanıcıları, Emarsys Smart Insight müşteri verileri platformuna erişerek; bağlılık pazarlamasını otomatize ederek müşterilerden sağlanan gelirleri maksimize edebilecek, ürün kataloglarını, alışveriş verilerini ve müşteri yaşam döngüsü segmentlerini otomatik olarak güncelleyebilecek, faaliyetlerinin evrimini takip edebilmek için müşteri alışveriş geçmişi verilerini dışa aktarabilecek.
Magento mağaza sahipleri ayrıca müşteri iletişimini ve deneyimini daha da iyileştirmek amacıyla gerçek zamanlı, açık ve net, harekete geçiren veriler elde ederek müşterilerini daha iyi anlayabilecek ve hedefleyebilecek, kusursuz iletilebilirlik sağlayacak ve detaylı raporlar ve analizlerden yararlanabilecek.
Emarsys Operasyon Üst Yöneticisi Ohad Hecht, “Bu eklenti, pazarlama profesyonellerine muazzam değer sunuyor. Müşterilere her kanalda ve her ölçekte daha kişisel bir yaklaşımla ulaşmak için gereken verileri sağlıyor. Magento ile işbirliğimiz sayesinde kullanıcılara birleştirilmiş müşteri profilleri sunarak çevrimiçi ve çevrimdışı faaliyetleri daha iyi anlamalarına, müşterileri tekrar cezbedecek etkili kampanyalar yaratmalarına yardımcı oluyoruz” açıklamasında bulundu.
Emarsys, 2016 boyunca başka Magento eklentileri sunmaya devam edecek ve Magento kullanıcılarına müşteri bağlılığı için daha fazla imkan sağlamak amacıyla Magento 2.0’ı destekleyecek ilave seçenekler lanse etmeyi sürdürecek.
En yeni Emarsys eklentisini edinmek veya Magento ile işbirliği ve ürünleri hakkında daha detaylı bilgi almak için https://enhance.emarsys.com/