Facebook, haber akışına işletme önerilerini getirmeyi test ediyor. Şirket bunu yapmak için, kullanıcılar haberleri ve yayınları incelerken yeni işletmeler bulmanız için bir keşif aracı uyguluyor.
Bu yeni özellik, platformda reklam vermeye başvurmadan işletmelere görünürlük sağlamak için tasarlandı.
İşletme önerme için yeni Facebook aracı
Facebook keşif özelliğiyle Haber Kaynağına göz atarken yeni işletmeler keşfetmenizi istiyor. Elbette, bu öneriler tercihlerinize dayalı olacak, bu nedenle kişiselleştirilmiş öneriler için ilgilendiğiniz konuları seçmenizi istiyor.
Bu seçeneği ayarladığınızda, Facebook bu yeni işletme keşif aracını Haber Kaynağındaki gönderiler ve reklamlar arasında gösterecek. Yukarıdaki görsellerde de gördüğünüz gibi reklamlarda, platformda tanıtılan işletmelerle ilgili fotoğraflar ile oldukça görsel de yer alacak.
Önerilerden herhangi biriyle ilgileniyorsanız, o işletme hakkında daha fazla bilgi almak veya diğer benzer teklifleri görmek için seçebilirsiniz. Elbette, Facebook’un reklamları nasıl hedefleyeceğini bilmesine yardımcı olması adına bazı kullanıcı verilerine de ihtiyacı olacak. Kullanıcılardan veri toplamak ve paylaşmak için izin istenmesini gerektiren iOS 14 güncellemesini öngören bir strateji.
Şu an için, bu yeni özellik yalnızca Amerika Birleşik Devletleri’nde yürütülen bir test, bu nedenle daha fazla bölgede yer alması zaman alacak. Öte yandan Facebook ekibi, iş sayfalarını uygulama içinden yönetmek adına bir dizi yeni araç duyurdu.
Gelecekte, işletme sayfalarını yönetenlerin takipçileri için içerik oluşturmasına ve planlamasına yardımcı olacak daha fazla seçenek eklenecek.