Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

Facebook, sayfa başına reklam sayısını azaltacak

by Osman Doğan
10/09/2020
in Marka
Facebook, sayfa başına reklam sayısını azaltacak

Facebook, sayfa başına reklam sayısını azaltacak

Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Facebook reklam performansını arttırmak için, sayfa başına gösterilen reklam sayını sınırlandıracak. 2021 yılının Şubat ayında başlayacak uygulama ile, reklamlardan elde edilen dönüşüm oranının yükseltilmesi amaçlanacak.

Facebook Reklam Pazarlama Başkan Graham Mudd, Facebook reklamları ile ilgili önemli bir açıklamaya yaptı. Bu açıklamada, Facebook’un önümüzdeki yıl itibari ile bir sayfada gösterilen reklam sayısını sınırlandırmaya başlayacağı ifade edildi.

Mudd, geliştiricilerin değişime hazırlanabilmesi ve daha iyi adapte olabilmesi adına, söz konusu duyuruyu erkenden yapmayı uygun gördüklerini dile getirdi. Buna göre Facebook 2021 yılının Şubat ayından itibaren, sayfa başına gösterdiği reklamları sınırlayacak.

Reklamların sınırlandırılması performansı artıracak

Graham Mudd tarafından yapılan açıklamaya göre, Facebook, sayfa başına gösterdiği reklam sayını azaltarak, reklamlardan elde edilen performansı artırmaya çalışacak. Bu sayede reklamlara ödenen ücretler de azalmış olacak. Dev şirket, reklam ürünlerine daha fazla otomasyon katmak için, makine öğreniminden yararlanacak. Facebook, reklamları büyütmeden veya reklamların işe yaramadığına karar vermeden önce ilgili reklamı, yeterli sayıda kişiye gösterecek.

Pazarlamacılar, Facebook’ta bir reklam kampanyası oluşturduğunda, ilgili reklam ilk olarak bir öğrenme aşamasına girer. Bu sırada, Facebook’un reklam dağıtım sistemi, reklamı sunmanın en verimli yolunu bulmaya çalışır.

Bir sayfaya ne kadar çok sayıda reklam eklenirse, Facebook’un hangi reklamların daha iyi çalıştığını ve daha fazla bütçeyi hak ettiğini istatistiksel olarak anlaması o kadar çok zorlaşır. Sistemde çok fazla sayıda reklam varsa, Facebook, herhangi bir reklam hakkında yeterince bilgi edinemez. Çünkü reklam yoğunluğundan ötürü her bir reklam olması gerektiğinden daha az, daha seyrek yayınlanır.

Fakat reklamların belirli bir eşiğin altında tutulması, Facebook’a yapılan reklam yatırımlarının daha iyi bir şekilde sonuçlanmasını sağlar. Reklam verenler, oluşturdukları reklamlardan daha yüksek bir performans elde eder.

Facebook, sayfa başına reklam sayısını reklam verinin bütçesine göre ayarlayacak. Buna göre 100 bin dolardan daha az bir bütçe için küçük ve orta boyutlu sayfalar 250 reklam ile sınırlandırılacak. 100 bin ila 1 milyon dolar arası reklam harcamalarda ise, orta ve büyük boyutlu sayfalar bin adede kadar reklam gösterimi yapılabilecek. 1 milyon ila 10 milyon dolar arasındaki reklam bütçleri için büyük sayfaların reklam eşeği 5 bin reklama kadar çıkacak. Son olarak son 12 ayda 10 milyon dolardan fazla yapılan harcamalar için en büyük sayfalarda 20 bin adede kadar reklam yayınlanabilecek.

Tags: Facebookfacebook adsFacebook reklamları pazarlamareklamreklamcılıksosyal medya

İLGİLİ YAZILAR

Facebook profesyonel modda günde 2 link sınırı
Teknoloji

Meta, Facebook’ta bağlantı paylaşımına günlük kota getiren ücretli bir test başlattı

by Aytun Çelebi

Meta, Facebook'ta profesyonel mod kullanan hesaplar ile sayfalarda bağlantı paylaşımını sınırlayan bir deney başlattı. Test kapsamında kullanıcılar, aylık 14,99 dolara...

Read moreDetails
Reddit gri tik doğrulama
Teknoloji

Reddit gri tik doğrulamayı alfa testine başlattı

by Aytun Çelebi

Reddit, bugün platformunda doğrulanmış profillerin sınırlı alfa testini başlattığını duyurdu. Gri tik işaretleri kullanıcı adlarının yanına eklenecek şekilde tasarlanan özellik,...

Read moreDetails
Avustralya 16 yaş altına sosyal medya yasağı getirdi
Güvenlik

Avustralya 16 yaş altına sosyal medya yasağı getirdi

by Kerem Gülen

Avustralya hükümeti, Çarşamba günü yürürlüğe girecek şekilde, 16 yaş altındaki bireylerin sosyal medya platformlarına erişimini yasakladı. Yasak, çocukların psikolojik ve...

Read moreDetails
Türkiye'de 15 yaş altı sosyal medya yasağı geliyor
Teknoloji

Türkiye’de 15 yaş altı sosyal medya yasağı geliyor

by Kerem Gülen

Son dönemde Avrupa ve diğer ülkelerde çocukların sosyal medyaya erişimini engelleme çalışmaları hız kazandı. Türkiye de bu konuda ilk adımları...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM