Facebook, geçtiğimiz gün sessiz sedasız bir şekilde logosunu değiştirdi. 2005 senesinden beri ilk kez değişen logo, eski logonun yenilenmiş hâli olarak da düşünülebilir.
Facebook’un yaratıcı direktörü Josh Higgins, Brand New’e yaptığı açıklama ile şirketin logoyu daha dost canlısı ve ulaşılabilir yapmak için modern bir hâle getirmek istediklerini açıklarken, yepyeni bir tasarım yerine de güncellemeye yönelik karar aldıklarını belirtiyor. Orijinal logosunda kullanılan yazı tipi Klavika’nın tasarımcısı Eric Olson’dan yeni bir font tasarlamasını isteyen şirketin yeni logosunun da gayet şık göründüğünü söyleyebiliriz.
Facebook’ta daha önce tasarımcılık yapan Ben Barry de, 2012 senesinde Facebook logosunda yaptığı küçük değişimleri şirkete onaylatmış ancak bu değişimler hiçbir zaman yansımamış.
Şu an için Facebook’un sadece F harfinden oluşan logosu ise bir değişiklik görmüş değil. Yeni logoyu yalnızca bütün ismin kullanıldığı yerlerde görme ihtimaliniz daha yüksek.