Yalnızlar Günü olarak bilenen ve ülkemizde de alışveriş çılgınlığının artarak yaşanmaya başladığı 11 Kasım’da, GittiGidiyor Twitter üzerinden “Askıda Ne Var” ekibiyle ortaklaşa gerçekleştirdiği projeyle günün çok konuşulan markası oldu.
Sosyal reyting hizmeti veren Kimola’nın dakikada 690 sosyal medya konuşmasını analiz ederek ortaya çıkardığı sonuçlara göre [1]GittiGidiyor, Askıda Ne Varın hediye çeki talebine hızlı bir şekilde cevap vererek en çok etkileşim alan marka oldu.
Kampanyada GittiGidiyor; yemek, kıyafet, tiyatro bileti, konser bileti, kitap gibi ürün ve hizmetleri ücretsiz sunan bir sosyal girişim olan “Askıda Ne Var” ekibinin hediye çeki çağrısını yanıtsız bırakmadı ve “askıya” hediye çekleri bıraktı. Artan talepler ve kaçıranların çağrısı üzerine hızla tükenen hediye çeklerini yeniledi.
GittiGidiyor’un kampanya tweetleri 1,5 milyonun üzerinde görüntüleme ve toplam 14 bin 803 retweet aldı. 150 mention’ın geldiği ve gelen mention’ların yüzde 95’inden fazlasının olumlu olması GittiGidiyor’un kampanyasının yarattığı memnuniyeti ortaya koydu. Böylece GittiGidiyor öğrenciler tarafından sevilen markalar arasında yer aldığının da bir kez daha altını çizdi.
Kampanya linki:
https://twitter.com/askidanevar/status/797075460668657664