Xbox ve Gucci’nin birlikte çalışmanın ilk aşamalarında olması mümkün. Twitter gibi sosyal medya platformlarında iki şirket arasındaki işbirliğinin ipuçları ortaya çıktı.
7 Kasım’da moda firması ve oyun devi Twitter’da kısa ama önemli bir sohbet gerçekleştirdi.
Xbox, “iyi oyun”un kısaltmasına atıfta bulunarak, “Her oyunun sonunda ‘GG’ demenin modası asla geçmeyecek” dedi.
Gucci de “Daha fazla anlaşamazdık” diye yanıtladı.
https://twitter.com/gucci/status/1457387275080241155?ref_src=twsrc%5Etfw
Moda-oyun crossover: Gucci x Xbox
Roblox dışında hiçbir değeri veya amacı olmayan sanal cüzdanın 350.000 Robux’a – yaklaşık 4.115 $ – satılmasıyla gerçek dünyadaki satış fiyatını geride bıraktığını belirtmekte fayda var.
Son yıllarda Places+Faces ve Adidas Originals ile işbirliği yapan Microsoft’un moda konusunda amatör olmadığının altını çizelim.
Potansiyel bir Gucci x Xbox işbirliğinin nasıl sonuçlanacağını söylemek zor. Ancak 100 Thieves’in CEO’su Matthew Haag, üzerinde ortak markalı bir bavul gibi görünen bir şeyin yakın çekimini Instagram hesabından yayınladı.
Nike’tan dijital moda adımı: Metaverse için sanal ayakkabı ve kıyafetler
İki firmanın geçmişteki başarıları göz önüne alındığında, bu iş birliği ile ortaya çıkabilecek birçok sonuç olabilir.