Marka

H2O United üç yeni marka ile portföyünü genişletti

Yazı:  | 

Yeni nesil reklam ajansı H2O United, üç yeni marka ile müşteri portföyünü genişletti. Türkiye’nin önde gelen kuruluşlarından Eczacıbaşı Topluluğu’nun iç iletişim ve dijital alandaki çalışmalarını üstlendi. Ajans bundan böyle, akıllı telefon markası Realme ve sağlıklı yaşam alanında çalışan The Lifeco’nun da reklam ve tanıtım çalışmalarını yöneten ajans olacak.

H2O United yeni markalar ile portföyünü genişletti. Dijitalin metriklerinden beslenerek markalar için 360 derece kreatif iletişim çözümleri sunan yeni nesil reklam ajansı H2O United, portföyüne üç yeni marka eklemiş oldu.

H2O’nun en yeni müşterileri arasında yapı ürünleri, tüketim ürünleri ve sağlık alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkiye’nin önde gelen sanayi topluluklarından Eczacıbaşı Topluluğu bulunuyor. Ajans, Eczacıbaşı Topluluğu’nun iç iletişim, dijital ve sosyal medya süreçlerini yönetecek.

Hem güçlü bir performansa, hem de modaya uygun bir tasarıma sahip cihazlar sunan bir akıllı telefon markası olan Realme de reklam çalışmaları için H2O için el sıkışan markalar arasında yerini aldı. H2O, hem kreatif hem de dijital alanda olmak üzere Realme’nin tüm reklam çalışmalarını üstlenecek.

Türkiye’nin well-being/ well-aging, sağlıklı yaşama destek, hastalıklardan korunma ve destek alanlarında hizmet veren öncü organizasyonlardan biri olan The Lifeco markası da H2O ile birlikte çalışacak. H2O, bundan böyle markanın kreatif ve dijital olmak üzere tüm reklam çalışmalarını gerçekleştirecek.