LinkedIn, iş ağları arasındaki iletişim için dijital alanlardan biridir. Bu nedenle, kendini tamamen bu ağda var olma olanaklarından yararlanmaya adayanlar bu yeni araçla ilgilenebilirler.
Bu araç, planları arasında ücretsiz bir alternatif sunan ve LinkedIn için eksiksiz bir analitik web paneli olan Inlytics.
Birleşik bir panelde LinkedIn istatistikleri
Geliştiricilerine göre bu aracın tasarımı, kuruluşların, influencer’ların ve yaygın LinkedIn kullanıcılarının ihtiyaçlarından ilham aldı.
Yaptıkları anket sayesinde, LinkedIn tarafından sağlanan istatistiklerin daha karmaşık stratejilerin ihtiyaçlarını karşılamadığını, aynı anda birden fazla hesabın analiz edilmesine izin vermediğini ve kendi alanlarındaki diğer referanslarla karşılaştırmaya izin vermediğini tespit ettiler.
Benzer şekilde, bir tarihsel istatistik arşivinin olmaması ve bu verilerin raporlarını dışa aktarma seçeneğinin olmaması da zayıf yönler olarak belirtiliyor.
Inlytics, belirli nişleri hedefleyen bu ihtiyaçları karşılar; potansiyel adayları çekmek için LinkedIn’de daha fazla görünürlük arayan işe alım görevlileri, bu ağ üzerinde daha fazla etki arayan kişiler, birden fazla hesap kullanılmasını gerektiren işletmeler ve kuruluşlar veya daha fazlasına adanmış ajanslara özel stratejiler.
Bu gösterge panosu, LinkedIn’in platformu genelinde dağınık bir şekilde sağladığı istatistikleri birleştirerek, bu verilerin toplanması ve analiz edilmesiyle ilgili görevlerin gerçekleştirilmesi için gereken süreyi azaltır.
Inlytics tarafından yayınlanan raporlar, daha iyi açıklanmış bir bağlam sağlayan ve paylaşılan içeriğin performansının iyileştirilmesine katkıda bulunan veriler aracılığıyla profil metriklerinin değerlendirilmesine yardımcı olur.
Diğer araçlar da bu tür işler için bir çözüm sunsa da, Inlytics, kalıcı olarak ücretsiz bir plan sunan, bazı gelişmiş analitik işlevlerine erişimi sınırlayan ve programlanabilecek yayın sayısını üçe indiren sektördeki tek alternatif olduğunu söylüyor. Buna rağmen, sağlanan araçlar, bir başlangıç bütçesi olmadan bu platformdaki içeriği analiz etmeye başlamak için yeterli.
Daha detaylı istatistiklere ihtiyaç duyan bireysel kullanıcılar, şirketler, kuruluşlar veya birden fazla hesabı kontrol etmesi gereken işe alımcılar için detaylı bilgilere ek olarak çeşitli ödeme planları mevcut.
Inlytics’i kullanmaya başlamak için, platformuna kaydolmanın yanı sıra, tarayıcıda LinkedIn hesaplarını platforma bağlı tutmaktan sorumlu olan Chrome uzantısını yüklemeniz ve böylece analizine etkin bir şekilde devam etmeniz gerekiyor.
Bu aracın nasıl çalıştığını denemek veya daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, Inlytics web sitesine göz atabilirsiniz.