Trendyol, ‘Sepette İyilik 23 Nisan Butiği’ ile çocukların yüzünü güldürecek
Trendyol Sepette İyilik 23 Nisan Butiği hayata geçti. Toplumun refahı için çalışan sivil toplum kuruluşlarını Sepette İyilik 23 Nisan Butiği...
Read moreTrendyol Sepette İyilik 23 Nisan Butiği hayata geçti. Toplumun refahı için çalışan sivil toplum kuruluşlarını Sepette İyilik 23 Nisan Butiği...
Read moreDell Technologies Perakendeciler için Edge (Uç) inovasyonları ne gibi avantajlar sağlıyor? Dell Technologies perakendecilerin perakende noktalarında oluşturulan verilerden daha fazla...
Read moreTürkiye e-ticaret satışları yükseliyor. E-ticaret sektörünün 2021 karnesi iyzico, Dogma Alares ve ETİD tarafından hazırlanan “2021 Türkiye E-Ticaret Ekosistemi Raporu”...
Read morePandeminin e-ticarete etkileri yeni işletmelerin sayısıyla kendini gösteriyor. Türkiye’de pandemiyle geçen son 2 yılda 415 bin 890 yeni e-ticaret işletmesi...
Read moreTürkiye oyun alışverişlerinin hacmi gün geçtikçe artıyor. Uluslararası 85’i aşkın oyun firmasının Türkiye yetkili satıcısı olan dijital oyun mağazası oyunfor.com’un...
Read moreBu yazımızda online alışveriş sektöründe yeni olan BiTeklifAt uygulamasını anlatacağız. Türkiye’nin online pazaryerlerine güçlü bir marka daha katılıyor. Farklı kitlelerden...
Read moreE-ticaret sektörünün devlerini ve 35 ülkeden bin 500 katılımcıyı Antalya’da bir araya getiren World Ecom 2022 bugün sona eriyor. Zirve...
Read moreRusya-Ukrayna savaşı, Türkiye e-ihracat kanallarını da değiştirdi. TOBB E-ticaret Meclis Üyesi, Ticimax E-ticaret Sistemleri Kurucusu Cenk Çiğdemli, “Rusya pazarı e-ihracatta...
Read moreETİD sektör buluşmasında E-ticaret sektörünün geleceği masaya yatırıldı. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), 2022 yılının ilk Sektör Buluşması’nı 23 Mart...
Read moreTürkiye’nin global teknoloji borsası Nasdaq’ta işlem gören ilk ve tek şirketi Hepsiburada, Toplam Satış Hacmi, Aktif Satıcı Sayısı, Aktif Müşteri...
Read moreE-ihracat ile ülke ekonomisine katkı sağlama hedefi doğrultusunda, yerli üreticileri ve ürünlerini globaldeki müşterilerle buluşturmaya hız veren Trendyol, global moda...
Read moreE-ticaret markalarının global yatırımcısı Opontia, Türk markası Beauty Pillow’u satın aldı. Yılın ilk yarısında 62 milyon dolar yatırım yapmayı planlayan...
Read moreAmazon DSP reklam modeli artık Türkiye'de. Publicis Groupe Türkiye, Amazon Türkiye iş birliğiyle Ocak ayında gerçekleştirilen Amazon Ads Academy sertifika...
Read moreE-ticaret’in yeni dünyası Metaverse’e kurulacak. Pandemi ile dijital dönüşümünü hızla tamamlayan perakende sektörü, kusursuz müşteri deneyimine giden uygulamaları ve yeni...
Read moreE-ticaret son 2 yıldır tarihinin en hızlı büyümesini yaşıyor. Pandemi etkisinin en yoğun hissedildiği 2020 yılında online alışveriş harcamaları bir...
Read more