digital report
  • TEKNOLOJİ
  • DRPRO
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM
Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
digital report
Digital Report Teknoloji

“Kara Cuma” reklam tıklamalarını iki katına çıkarıyor

Yazar: DIGITAL REPORT
21 Kasım 2016
Kategori: Teknoloji
A A
“Kara Cuma” reklam tıklamalarını iki katına çıkarıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Tüm dünyaya yayılan “Kara Cuma” alışveriş çılgınlığı, web sitesi ziyaretlerini yüzde 30 yükseltirken, dönüşüm oranını yüzde 70 artırıyor.
Kapsamlı yeniden hedefleme kampanyalarının uzman şirketi RTB House, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 40 ülkede “Kara Cuma” (Black Friday) ve “Siber Pazartesi” (Cyber Monday) dijital reklam kampanyalarının dönüşüm oranını artırdığını açıkladı.

Amerika Birleşik Devletleri’nde başlayan ve tüm dünyaya yayılan alışveriş çılgınlığı, dijital pazarlama uzmanları için önemli fırsatlar sunuyor. Özellikle moda markalarının inanılmaz indirimlerine sahne olan “Kara Cuma” günü, dijital reklam tıklamaları yüzde 70’lik artış gösteriyor.

Bununla birlikte “Siber Pazartesi” ise tıklamalardaki artış yüzde 30 olarak gerçekleşiyor.

Elektronik cihazlar, mobilya ve moda ürünlerinin inanılmaz indirimlerle kullanıcılarla buluştuğu günlerde doğru yeniden hedefleme yöntemleri kullanmanın önemine değinen RTB House Türkiye Ülke Müdürü Okay Tuğ, “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de bu günler pazarlama uzmanları için fırsatlar getiriyor. RTB House’un verilerine göre, sadece web sitesi ziyaretlerinde dahi yüzde 30’a varan artışlar görülüyor” dedi. Tuğ sözlerini şu şekilde sürdürdü:

“Kara Cuma dendiğinde yalnızca bir günden ziyade hafta sonunu da içine alan 4 günlük bir periyottan söz ediyoruz. İndirim fırsatlarının yanı sıra kullanıcılarla etkileşimini ve marka bilinirliğini artırmak isteyen pazarlama uzmanları için büyük olanak ortaya çıkıyor. Hafta sonu boyunca her internet kullanıcısına özel olarak hazırlanan dijital reklamlar ile yatırım geri dönüşünü en yüksek seviyeye çıkarmak mümkün oluyor.”

Kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme çözümleri hakkında daha fazla bilgi almak için www.rtbhouse.com adresini kullanabilirsiniz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Elektronik ödemeler arttıkça ekonomi büyüyor
Etiketler: araştırmaharcamaKara CumaraporRTB House
PaylaşTweet'lePaylaşGönderPaylaş

İLGİLİ YAZILAR

Bir araştırmaya göre App Store gizlilik etiketlerinin yarısı sahte

Bir araştırmaya göre App Store gizlilik etiketlerinin yarısı sahte

Akıllı saatler, semptomları göstermeden önce COVID-19'u tespit edebiliyor

Akıllı saatler, semptomları göstermeden önce COVID-19’u tespit edebiliyor

DORinsight'ın Whatsapp araştırması sonuçları çıktı

DORinsight’ın Whatsapp araştırması sonuçlandı

Mac dizüstüler 2020'de diğer tüm bilgisayarlardan daha fazla büyüdü

2020’de pazar payını en çok büyüten bilgisayar Mac oldu

SON HABERLER

Valheim yeni bir rekor kırdı
Teknoloji

Valheim yeni bir rekor kırdı ve 500 bin oyuncuya ulaştı

Amazon'un oyun hizmeti Luna yakında Avrupa'da
Teknoloji

Amazon’un oyun hizmeti Luna yakında Avrupa’da

Google, Android'de uyku takibi için bir API kullanıma sundu
Teknoloji

Google, Android’de uyku takibi için bir API kullanıma sundu

CBOT, 2020’de 15 kat büyüdü
Pro

CBOT, 2020’de 15 kat büyüdü

Spotify, sevdiğiniz şarkıları ruh halinize göre filtrelemenizi sağlayacak
Teknoloji

Spotify, sevdiğiniz şarkıları ruh halinize göre filtrelemenizi sağlayacak

Redmi K40 ve K40 Pro modelleri duyuruldu: işte özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi
Teknoloji

Redmi K40 ve K40 Pro modelleri duyuruldu, işte özellikleri, fiyatı ve çıkış tarihi

SON FORUM GÖNDERİLERİ

Stalk nedir, stalking nedir, ne a …yazan Fair2 ay önce
Kolayca Instagram foto indir: Ins …yazan Fair2 ay önce
Android için en iyi yaşlandırma u …yazan Fair2 ay önce
Instagram güncelleme hakkında her …yazan Fair2 ay önce
iPhone 12'de 5G'yi kapatmayazan Fair2 ay önce
digital report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

Sonuç bulunamadı
Tüm sonuçları gör
  • TEKNOLOJİ
  • DR
  • GİRİŞİM
  • E-TİCARET
  • FINTECH
  • MARKA
  • GÜVENLİK
  • REHBER
  • DERGİ
  • FORUM