Dünyanın birçok yerinde desteğe ihtiyacı olan kız çocukları genellikle başarı potansiyelleri göz önünde bulundurularak değerlendiriliyor. Henüz başarıyla tanışma fırsatı yakalayamamış kız çocukları bu yüzden geri planda kalıyor ve bu durum büyük bir fırsat eşitsizliği yaratıyor.
Happy People Project, Koruncuk Vakfı’nın 45. yılına özel hazırladığı proje için 11 Ekim Dünya Kız Çocukları Günü’nü seçerek dikkat çekici bir reklam filmini hayata geçirdi. “Şart mı?” sorusunun yönlendirildiği filmde; “başarı güzel şey, peki gerçekten şart mı?” deniyor. Küçük bir kız çocuğunun mutlu olması için her şeyden önce başarılı olması gerekmediği vurgulanıyor. Onların kendi ayakları üzerinde durabilen bireylere dönüşüp mutluluk için doğru şekilde çabalamaya devam etmesi gerektiği mesajı veriliyor.
En önemli başarının mutluluk olduğunu söyleyen, mutlu kız çocuklarının gözlerindeki ışıltıya odaklanan reklam filminin yönetmenliğini Denizhan Korkmaz üstleniyor.
Filme bu bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.
KÜNYE
- Reklamveren: Koruncuk Vakfı
- Ajans: Happy People Project
- Reklamveren Ekibi: Figen Samuray, Deniz Ceylan Kılıçlıoğlu, Nurdan Horozoğlu, Selin Çizmeci, Hacer Yıldırım Gündüz, Ecem Çotul
- Kurucu Ortaklar: Orçun Onural, Yaşar Akbaş
- CCO: Ergin Binyıldız
- Kreatif Ekip: Atilla Karabay, Deniz Çavdar, Mesut Yüksel, Şadi Akbudak, Tamer Kılıç, Emre Ekinci, Süheyla Aydın
- Strateji Departmanı: Özlem Akbaş, Maral Karagöz, Ezgim Avkaroğulları
- CSO: Özgün Özkalay
- CGO: Pelin Börk
- Müşteri İlişkileri: Tuba Karaca Azak, Alança İşcanlı, Tuğçe Çetin
- Atölye: Haluk Karslıoğlu
- Redaktör: Adnan Algın
- Prodüksiyon: Sevinç Öktem, Ali Çiçek, Tuna Aktaş
- Prodüksiyon Şirketi: Autonomy
- Yönetmen: Denizhan Korkmaz
- Yapım Şirketi Prodüktörleri: Şafak Sezgin, Burhan Şınlak, Ece Saklakoğlu
- Müzik: 3K1A
- Seslendirme: Başak Daşman (Gül Istıranca Seslendirme)
- Post Prodüksiyon: Tonic Effects