Lenovo, Türkiye’de oyun pazarında son 1.5 yıldır çalışmalar yapmayı sürdürüyor. Lenovo yeni kampanyasını “Kasmadan Oyna” sloganıyla karşımıza çıkarıyor. Reklam filminde “kasmak” kelimesinin üzerine gidilmiş. Hem oyuncuların anlayacağı hem de farklı segmentlerden grupların anlayacağı şekilde anlatılmış Lenovo’nun gücü.
Ogilvy İstanbul tarafından hazırlanan ve yapımcılığını Seyhun Aray’ın üstlendiği prodüksiyonda 3 ayrı reklam filmi için 3 ayrı karakter kullanılmış. Yönetmen koltuğunda Burak Aksoy oturuyor. Reklam filmlerinin kurgusu oyun oynarken duran ya da yavaşlayan bilgisayar karşısında oyun keyfi bölünen oyuncunun tepkisi ne olur sorusu ve bu soruya alınan yanıtlarla oluşturulmuş. Reklamlar bilgisayar donduğunda çılgına dönen 3 farklı karakterin tepkilerini çok eğlenceli bir dille aktarıyor.
KÜNYE:
Reklamveren: Lenovo
Reklam Ajansı: Ogilvy İstanbul
Yönetici Kreatif Direktör: Selim Ünlüsoy
Ajans Başkanı: Murat Derman
Kreatif Direktör: Önder Bayraktar
Metin Yazarı: Barış Süral
Sanat Yönetmeni: Mehmet Demirel
Marka Direktörü: Ali Serhat Ünal
Müşteri Yetkilisi: Aysun Karabıyık, Şeyda Göztepe, Haruncan Şen
Yapım Şirketi: Film Sanayii
Yapımcı: Seyhun Aray
Yönetmen: Burak Aksoy
Görüntü Yönetmeni: Muratcan Gökçe
Post Prodüksiyon Şirketi: Bando Post Production House