in

Lenovo: “Kasmadan oyna”

Lenovo

Lenovo, Türkiye’de oyun pazarında son 1.5 yıldır çalışmalar yapmayı sürdürüyor. Lenovo yeni kampanyasını “Kasmadan Oyna” sloganıyla karşımıza çıkarıyor. Reklam filminde “kasmak” kelimesinin üzerine gidilmiş. Hem oyuncuların anlayacağı hem de farklı segmentlerden grupların anlayacağı şekilde anlatılmış Lenovo’nun gücü.

Ogilvy İstanbul tarafından hazırlanan ve yapımcılığını Seyhun Aray’ın üstlendiği prodüksiyonda 3 ayrı reklam filmi için 3 ayrı karakter kullanılmış. Yönetmen koltuğunda Burak Aksoy oturuyor. Reklam filmlerinin kurgusu oyun oynarken duran ya da yavaşlayan bilgisayar karşısında oyun keyfi bölünen oyuncunun tepkisi ne olur sorusu ve bu soruya alınan yanıtlarla oluşturulmuş. Reklamlar bilgisayar donduğunda çılgına dönen 3 farklı karakterin tepkilerini çok eğlenceli bir dille aktarıyor.


KÜNYE:

Reklamveren: Lenovo

Reklam Ajansı: Ogilvy İstanbul

Yönetici Kreatif Direktör: Selim Ünlüsoy

Ajans Başkanı: Murat Derman

Kreatif Direktör: Önder Bayraktar

Metin Yazarı: Barış Süral

Sanat Yönetmeni: Mehmet Demirel

Marka Direktörü: Ali Serhat Ünal

Müşteri Yetkilisi: Aysun Karabıyık, Şeyda Göztepe, Haruncan Şen

Yapım Şirketi: Film Sanayii

Yapımcı: Seyhun Aray

Yönetmen: Burak Aksoy

Görüntü Yönetmeni: Muratcan Gökçe

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Lenovo, Ducati takımının teknoloji ortağı olmaya devam ediyor

Post Prodüksiyon Şirketi: Bando Post Production House

 

Mavi Kıvanç Tatlıtuğ birlikteliği devam ediyor.