Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

LG, yenilenen marka stratejisi ile müşterileriyle aktif iletişim kurmayı amaçlıyor

LG, yenilenen marka stratejisi ile dünyanın her yerindeki her yaştan müşterileriyle aktif iletişim kurmayı amaçlıyor.

by DIGITAL REPORT
13/04/2023
in Marka
LG marka stratejisini yeniledi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

LG Electronics (LG), tüm fiziksel ve dijital müşteri temas noktalarında daha dinamik ve genç bir görünümle Life’s Good’un değerine daha fazla ışık tutacak yeni marka yaklaşımını ve görsel kimliğini tanıttı.

LG marka stratejisini yeniledi

LG, globalde çalışanlarıyla paylaştığı yeni “Marka İletişim Kılavuzu”nda, Z Kuşağı da dahil olmak üzere, ülkeler ve nesiller boyunca tüm müşteriler tarafından sevilmesi ve nihayetinde ikonik bir marka haline gelmesi için oluşturulan yeni özellikleri ana hatlarıyla açıkladı. Yenilenen marka kimliği ile LG’nin “Ödün Vermeyen Müşteri Deneyimi”, “İnsan Odaklı İnovasyon” ve “Gülümsemeyi Güçlendiren Sıcaklık” temel değerlerini güçlendiriyor.

Life’s Good marka sloganı, şirketin ürünleri, hizmetleri ve iletişimi aracılığıyla müşterilerinin kaliteli bir yaşam sürmelerine ve değerli anların tadını çıkarmalarına nasıl katkı sunulduğunu ifade ediyor. Bu marka misyonuyla şirket, gezegen için daha iyi bir yaşamın ve geleceğin şekillenmesine katkıda bulunarak “Daha İyi Bir Yaşam için İnovasyon”larına devam ediyor.

Yeni oluşturulan marka yaklaşımı, LG’nin görsel kimliğinin yenilenmesini, markanın mevcut sıcaklığını ve birliktelik duygusunu yeniden yorumlamayı içeriyor. Şirket, mevcut marka imajına yeni bir soluk getirirken canlılık ve etkileşimli öğeler ekleyen yeni bir görsel kimlik aracılığıyla daha fazla müşteriyle etkileşimi artırmayı hedefliyor.

Dijital alanda, şirketin sembolü hayat bulacak ve müşterilerle yeni bir ifade düzeyi ile bağlantı kuracak. ‘L’ ve ‘G’ harflerinden oluşan marka sembolü, baş sallama, dönme ve göz kırpma dahil olmak üzere sekiz benzersiz hareket gerçekleştirebiliyor. Yeni yetenekleriyle marka sembolü, müşterileri dostça bir gülümsemeyle karşılayabiliyor veya dijital platformlarda arka plan müziğiyle birlikte çeşitli esprili şekillerde hareket edebiliyor.

Şirket, imzası niteliğindeki LG Kırmızı rengine ek olarak, tüm müşteri temas noktalarında daha enerjik LG Aktif Kırmızı rengini kullanacak. Ayrıca, LG Active Red, beyaz ve siyah renklerde çeşitli gradyan öğeleri de tanıtıldı. Böylece her ürün veya hizmetin benzersiz karakterine göre uygulanabilecek çeşitlilik sağlandı.

Şirket ayrıca Life’s Good marka sloganı için, ürün ambalajlarında bir marka varlığı olarak daha yaygın bir şekilde kullanılacak yeni bir yazı karakteri tasarladı. Yazı karakterine akıllıca entegre edilen şekiller çeşitli LG ürünlerinden ilham alıyor.

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
LG Electronics Türkiye’nin operasyonları Dustin Lee’ye emanet

LG’nin yeni marka stratejisi sadece şirketin benzersiz kimliğini güçlendirmekle kalmıyor, aynı zamanda nesillerle birlikte evrim geçirme isteğini ve kapasitesini ve dünyanın dört bir yanındaki müşteri deneyimlerine yenilik getirme konusundaki eşsiz kararlılığını da gösteriyor. Şirket, türünün tek örneği olan marka varlığını yıl boyunca küresel çapta tüm müşteri temas noktalarında kullanmayı planlıyor.

“Güçlü ve tutarlı bir marka stratejisine sahip olmak, inovasyon ve sıcaklığı uyumlu bir şekilde harmanlayan değerlerimizi ve benzersiz kimliğimizi daha iyi iletmemizi sağlıyor” diyen LG Electronics CEO’su William Cho, şunları aktardı: “Yeni marka stratejisi ile LG, kuşakları ve mesafelerin ötesine geçerek, tüketiciler arasında yankı uyandıran ikonik bir marka olmayı hedefliyor.”

Tags: LG

İLGİLİ YAZILAR

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu
Basın bülteni

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

by DIGITAL REPORT

LG Electronics, yeni yıl yaklaşmasıyla 19–31 Aralık 2025 tarihleri arasında "Yıl Sonu Soundbar Fırsatları" kampanyasını duyurdu. Kampanya kapsamında, LG'nin seçili...

Read moreDetails
LG, CES 2026'da ilk RGB TV'sini tanıtıyor
Basın bülteni

LG, CES 2026’da ilk RGB TV’sini tanıtıyor

by DIGITAL REPORT

LG Electronics, CES 2026'da ilk RGB TV'si olan Micro RGB evo modelini tanıtacak. Cihaz, Intertek sertifikalı %100 BT.2020, DCI-P3 ve...

Read moreDetails
GO Enerji ve LG iş birliğiyle Made in Türkiye imzalı üretim Ankara'da başlıyor
Teknoloji

GO Enerji ve LG iş birliğiyle “Made in Türkiye” imzalı üretim Ankara’da başlıyor

by Emre Çıtak

Türkiye'nin enerji depolama alanındaki potansiyelini artıracak dev bir adım atıldı. Güney Koreli teknoloji devi LG Energy Solution ile Türk enerji...

Read moreDetails
iPhone 20, LG'nin tandem OLED paneliyle mi gelecek?
Teknoloji

iPhone 20, LG’nin tandem OLED paneliyle mi gelecek?

by Emre Çıtak

LG Display, Apple'ın yeni iPad Pro'larında kullanılan Tandem OLED ekran panellerini tedarik ediyor ve bu teknolojiyi gelecekteki iPhone'larda da kullanması...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM