LinkedIn, pazarlamacıların platform içinde stratejilerini uygulamalarına yardımcı olacak yeni araçlar piyasaya sürüyor.
Şirket son aylarda birçok ücretsiz özelliği kullanıma sunmuş olsa da, bu son güncelleme, platformun reklamlarla farklı içerik formatlarına ulaşmak için sunduğu yeni seçeneklerle ilgili.
Gönderileri ve etkinlikleri tanıtmak için yeni LinkedIn araçları
Bir taraftan, LinkedIn profesyonellerin bir yayını Campaign Manager’dan geçmeden ücretli bir reklama dönüştürmesini kolaylaştırmak istiyor. Bu amaçla, şirketin LinkedIn sayfasından gönderinin kendisinde bu işlemi başlatmanıza izin veren yeni bir buton getirildi.
Dolayısıyla, bir gönderinin yüksek düzeyde kabul gördüğünü görürseniz, görünürlüğünüzü artırmak için organik içeriği bir reklama dönüştürebilirsiniz. Bilinmesi gereken bir ayrıntı, yayın diğerlerinin yanı sıra bir belge, anket, iş ilanı içeriyorsa bu dinamiğin işe yaramayacağı. Yalnızca görsel içeren gönderileri destekliyor.
Öte yandan LinkedIn, akışta görünecek yeni bir reklam biçimiyle dikkatini olaylara ve bunların nasıl tanıtılacağına çeviriyor. Bu yeni format, bir etkinliği tanıtmak ve kullanıcıların dikkatini çekmek için gereken tüm verileri stratejik olarak görüntülemek üzere optimize edildi.
Elbette bu model tarih, saat, katılımı onaylayan LinkedIn bağlantıları ve kullanıcının hızlı kayıt için ihtiyaç duyduğu her şeyi içeriyor.
Bu stratejiyi tamamlamak için, aynı zamanda profesyonellerin bu reklam biçiminin etkinliğini ve etkinliklerin erişimini ölçebilmesi için bir dizi ölçüm başlatılıyor. Örneğin, kullanıcılar diğer istatistiklerin yanı sıra, reklamdan kaydolan kullanıcı sayısını, toplam katılımcı sayısını, benzersiz ziyaretleri, demografik verileri görebilirler.