Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Logo Yazılım, perakende çözümleri ile ilgili bilgi verdi

by Eylül Tunç
01/09/2020
in Teknoloji
Logo perakende çözümleri
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Logo Yazılım perakende çözümleri ile ilgili bilgi verdi. Logo, her ölçekten perakende şirketine, yerleşik ya da bulutta kullanılabilen çözümler sunuyor. Perakende sektörü için özel olarak tasarlanan bu çözümler, uçtan uca tüm süreçleri kapsıyor, müşteri memnuniyetini ve kârlılığı artırmaya odaklanıyor. Bulut teknolojisinin kullanılmasıyla terminal, sunucu, güvenlik yazılımı, yedekleme, veri tabanı kurulumu, bakım destek hizmeti, çeşitli yazılım lisansları gibi yatırımlara gerek kalmıyor.

Genel Müdür Arslan, Logo’nun müşterileri için uçtan uca bir perakende platformu sunmak amacıyla kendini her geçen gün yenilediğine dikkat çekti. Arslan, “Müşterilerimize kasa noktası dışında mağazalar arası işlerinin yönetimi konusunda da destek sunuyoruz. Platformumuzun çoklu mağazaları takip edebilme yeteneği sayesinde stok yönetimi de etkili bir şekilde sağlanmış oluyor. Logo olarak, bir ürün son tüketiciye hangi kanaldan gidiyorsa gitsin bizim sistemimizin bu ürünün satışını gerçekleştiriyor olmasını hedefliyoruz” dedi.

Kurumsal kaynak planlama (ERP) ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) gibi çözümlerle ve çeşitli ödeme ve kampanya sistemleriyle entegre çalışan Logo Perakende çözümlerinin hem daha güçlü bir veri tabanı hem de tüm süreçlerin etkin yönetimini sağlayacak bir ekosistem oluşturduğunu söyleyen Arslan Arslan, şöyle devam etti; “Perakendenin ERP’ye göre farkı ve özelliği, son derece stresli olması. Yani çok kritik görev olarak kabul edilmesi ve yoğunluğun mesai dışı saatlerde olması diyebilirim. Muhasebenin mesai saati içerisinde icra edilen bir faaliyet olduğunu göz önüne alırsak stresin kaynağına da inebiliriz. Logo olarak perakende müşterilerimize gerçekleştirdikleri bu zorlu görevde destek olabilmek için destek hatlarımızı 365 gün açık tutuyoruz. Alanımızda gerçekleşen herhangi bir sorunda yine 365 gün müdahalede bulunuyoruz. Bunu sürekli kılmak için teknik mimarimizin temelini bulut sistemler üzerine kurguladık.”

Logo Yazılım perakende çözümleri ile ön planda

Pandemi sürecinde perakende satışların yoğunlukla online satışa döndüğünü kaydeden Arslan, “Covid-19 ülkemizde ilk görüldüğü dönemde perakende harcamaları kısmi oranda azaldı. Fakat talep ve ihtiyaçlar azalmadığı için satışlar çok kısa bir süre içinde online mecralara kaydı. Bu noktada herkesin düşüncesi ve Ar-Ge yapma ihtiyacı da online sistemlere yönelmiş oldu. Eskiden mağazaların içerisindeki müşteri trafiğini sayan, müşterinin mağaza içindeki konsantrasyonunu sorgulayan, mağazada müşteriyi daha uzun süre tutmaya çalışan sistem, yerini “müşterileri online sitemizde nasıl daha uzun tutarız”, “potansiyel müşterileri nasıl tekrar sitemizi ziyaret ettiririz” gibi konulara bıraktı. Biz de bu iç görüden hareketle sistemimizi online perakendeyi ön plana çıkartacak şekilde yeniden tanımladık. Bu anlamda satış noktaları ile online sistem entegrasyonlarını, e-ticaret ya da online ticaret platformlarının birbiriyle stratejik ortaklık ve entegrasyon sistemlerini kapsayacak çözümler geliştiriyoruz.” dedi

Perakendenin satış sonrası servis süreçleri için de özel bir çözüm sunarak, merkezi ya da çoklu servis ağlarını en verimli şekilde yönetmeyi sağladıklarını kaydeden Arslan, Logo’nun Türkiye için yüksek katma değer üretmeye devam edeceğini sözlerine ekledi.

Tags: covid-19logologo yazılımpandemiperakendeyazılım

İLGİLİ YAZILAR

Logo Yazılım, Medyaevi ile iletişim iş birliği başlatıyor
Basın bülteni

Logo Yazılım, Medyaevi ile iletişim iş birliği başlatıyor

by DIGITAL REPORT

Türkiye'nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, iletişim çalışmalarını Medyaevi ile yürütecek. İş birliği kapsamında Medyaevi, stratejik medya...

Read moreDetails
Logo ve Visa'dan işletmelere tek ekran kredi kartı takibi
Basın bülteni

Logo ve Visa’dan işletmelere tek ekran kredi kartı takibi

by DIGITAL REPORT

Logo Yazılım, Visa iş birliğiyle Türkiye'de bir ilke imza atarak, "Ticari Kredi Kartı Hareketlerinin Aktarımı" hizmetini başlattı. Bu hizmet sayesinde,...

Read moreDetails
Turknet yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı
Marka

Turknet yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı

by DIGITAL REPORT

Turknet, yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı. Şirket, bu yenilikle sektördeki dönüştürücü rolünü daha belirgin bir şekilde yansıtmayı amaçlıyor. 1996'dan...

Read moreDetails
Siber saldırılar şirketleri yazılımcılar üzerinden hedef alıyor
Basın bülteni

Siber saldırılar şirketleri yazılımcılar üzerinden hedef alıyor

by DIGITAL REPORT

Kaspersky, kurumları hedef alan ve GitHub, Quora gibi platformlardan bilgi toplayan siber saldırılar tespit etti. Saldırılar, 2024'ün ikinci yarısında Çin,...

Read moreDetails
Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM