2021 yılında markalar için Instagram Hikayeler analizini sizler için derledik. Socialinsider analizine göre, 2021 yılında Instagram Hikayeler’in kullanım verilerinden büyük geri dönüşler ortaya çıktı.
2021’in en büyük sosyal medya etkileşim trendinin markalı içeriğin yükselişi olduğuna şüphe yok. Hikayeler, büyük bir erişim ve marka oluşturma potansiyeli sunmaya devam ediyor ve doğru şekilde kullanıldıklarında topluluğunuzu ve ürünlerinizle olan etkileşiminizi de geliştirebilirler.
Markalar için Instagram Hikayeler analizi (2021)
Socialinsider ekibi, markaların hikayelerini sosyal medyada anlatmasına yardımcı olan trendleri ve en iyi uygulamaları ortaya çıkarmak için 962.000’den fazla marka hikayesini analiz etti. Bu bulgular, ne tür bir işletmeye sahip olursanız olun, sosyal medyadaki marka hikayenizi geliştirmenize yardımcı olmak için tasarlandı.
Araştırma, aşağıdakiler de dahil olmak üzere bazı ilginç bilgiler ortaya koyuyor:
- Büyük takipçi kitlesine sahip markalar, 2021’de Hikaye kullanımlarını ikiye katladı.
- Görsel hikayeler, video Hikayelerden yüzde 0,80 daha yüksek bir tıklama iletme oranına sahip.
- Instagram Hikayeleri, feed içi gönderilerin yalnızca yarısına ulaşıyor.
Instagram Hikayeler için daha uzun videolar test ediliyor
Elde edilen bilgiler bunlarla sınırlı değildir.
- Günde en fazla beş hikaye yayınlamak, yüzde 70’in üzerinde bir tutma oranı sağlar.
- Görsel hikayeler, erişim açısından video hikayelerinden biraz daha iyi performans gösteriyor.
- Instagram kullanıcılarının resim hikayeleri için daha erken dokunma olasılığı daha yüksek.
- Instagram hikayeleri, özet akışındaki gönderilere kıyasla daha düşük erişim oranlarına sahip.
- Instagram kullanıcıları video hikayelerinden daha hızlı çıkar ve çıkışların çoğu ilk üç hikayede gerçekleşir.
Socialinsider’ın tam raporuna göz atmak için tıklayın.