Meta’nın NFT trendine girmek için yeni planları var ve kullanıcıların dijital koleksiyon ürünleri ticareti yapmalarını sağlamak için bir pazar yeri açabilir. NFT’ler Meta’ya göre gelecekte gelişmeye devam edecek ve öngörülen metaverse boyunca bir dizi farklı dijital varlığın transferini sağlamak için NFT işlem mekanizmasına daha fazla özellik eklenecek.
Meta, NFT’lerin profil fotoğraflarından daha fazlası olduğunu düşünüyor
The Financial Times‘a göre:
“Facebook ve Instagram’daki ekipler, kullanıcıların NFT’lerini sosyal medya profillerinde görüntülemelerine izin verecek bir özellik hazırlıyor ve aynı zamanda kullanıcıların koleksiyon token’ları oluşturmasına veya basmasına yardımcı olacak bir prototip üzerinde çalışıyor. İki kişi, Meta’nın, kullanıcıların NFT alıp satması için bir pazar yeri başlatmayı da tartıştığını söyledi.
Instagram, Alessandro Paluzzi’nin açıklamalarına göre uygulama içinde NFT’leri uygulamak için yeni bir özellik geliştiriyordu. Bu prosedürdeki bir sonraki adım, OpenSea veya diğer NFT işlem platformlarında yaptığınız gibi, hesabınıza bir dijital cüzdan bağlamak. Instagram böyle bir özelliğe kavuşursa Facebook büyük ihtimalle takip edecektir.
ℹ️ Posts with collectibles will have the "Collectible" label. pic.twitter.com/imbwGmtx1a
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) June 21, 2021
Ancak, bu yaklaşım, yalnızca profil fotoğraflarının (PFP’ler) ötesinde, Meta’nın daha büyük metaverse isteklerine ve dijital ürün satışlarına nasıl entegre edilecek? Bu sadece başlangıç ve daha sonraki bir bağlantı noktasında diğer dijital mal ve hizmetlere yatırım yapmak kesinlikle daha değerli olacak.
Coinbase’de Mastercard kullanılarak NFT alınabilecek
“NFT’ler dijital ürünlerin satılmasını kolaylaştıracak”
Toplamda, PFP’ler fazla fayda sağlamazlar ve büyük olasılıkla dijital mülkiyet için ana öncelik olarak kalmayacaklar. Bu girişimlerin birçoğu eğlenceli bir şekilde “metaverse’e hazır” olduklarını iddia ediyor.
NFT’lerin ana satış noktası, neredeyse başka her şeyi temsil etmek için kullanılabilmeleridir. Bu, NFT’lerin gerçek değerinin diğer dijital ürünlerde ve öğelerde yatacağı anlamına da geliyor. Bu, Meta’nın NFT girişimlerinin ana amacı gibi görünüyor.
2021’de kripto: Dogecoin, Shiba Inu, NFT’ler, DAO’lar ve daha fazlası
PFP’ler, dijital ürünlerin gelecekte başarabileceklerinin yalnızca başlangıcı. Meta kendi kripto para birimini geliştirmeye devam ederken, sonunda NFT teknolojisinin daha geniş dijital işlemleri kolaylaştırabileceği de mümkün görünmekte.
Uzun vadede NFT’ler daha pratik ve çeşitli kullanımlara sahip olacak. Bu nedenle Meta, erken dönemdeki trend hareketlerinden yararlanmak için yatırımlarını bu alana doğru kaydırıyor.