Meta’nın işletmeler ve reklamverenler için yeni kuralları açıklandı

Meta platformlarında ürün veya hizmet satmak isteyen işletmeler bu yeni politikalara uymalı

Meta'nın işletmeler ve reklamverenler için yeni kurallarını açıklandı

Meta, Facebook Mağazaları, Facebook Sayfaları veya Instagram profilleri veya Facebook Marketplace üzerinden uygulamalarında ürün veya hizmet satmak isteyen tüm firmalar ve kişiler için geçerli olan Facebook’un e-Ticaret ve alışveriş kurallarını yayınladı.

Meta’nın işletmelere uyguladığı kurallar (2022)

Şirketlerin bu düzenlemelere uyma taahhütlerini yeniden teyit etmeleri gerekiyor. Aşağıdaki resimde görebileceğiniz gibi, Meta’nın platformdaki tüketicileri korumak için bir dizi kuralı ve satış yapmak isteyenler için değişen standartları bulunuyor. Bu tür faaliyetler için uygulamalarını kullanmak istiyorsanız, bu kurallara uymalısınız.

Meta’nın işletmeler ve reklamverenler için yeni kuralları açıklandı

İşte düzenlemelerin özeti:

Bu yazımız da ilginizi çekebilir
FTC’nin Meta aleyhindeki tekel davası devam ediyor

“Dolandırıcılıklara ve güvenli olmayan ürünlere karşı proaktif önlemler üzerine çalışıyoruz. Ayrıca Politikalarımızın ötesinde, işletmeleri korumak ve müşteriler için güvenli bir alışveriş deneyimi sağlamak için çeşitli proaktif önlemler de alıyoruz.”

-Meta

Exit mobile version