Türkiye’de faaliyet gösteren çağrı merkezi çalışanlarının katıldığı anket sonuçlarına göre, Microsoft Dynamics 365, en sevilen CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulaması seçildi. Sonuçlar, 1000’e yakın katılımcının oylarıyla belirlendi. Oy çoğunluğuna göre ilk sırayı alan uygulama, yapay zekadan güç alarak müşteri verilerini birleştiriyor. Tahmine dayalı bilgiler sunuyor ve kurumların müşterileriyle daha güçlü ilişkiler kurabilmesini sağlıyor.
Dynamics 365, Microsoft’un stratejik adımlar atma imkanı sunmak üzere kurumlar için tasarladığı bir bağlantılı iş bulut uygulaması. Microsoft Dynamics 365, en sevilen CRM uygulaması seçildi. Müşteri hizmetleri ve deneyimi alanında bağımsız çalışmalar yürüten Nice Medya, Türkiye’deki çağrı merkezilerinde 1000’e yakın kullanıcı ile anket yaptı. Bu ankete göre Dynamics 365 en sevilen CRM uygulaması seçildi.
“Bilgiler değere dönüşüyor”
Microsoft Türkiye Kurumsal İş, Üretkenlik ve Güvenlik Uygulamaları Satış Direktörü Ozan Öncel, konuyla ilgili olarak, “Daha fazlasını başarmaları için kurum ve bireyleri güçlendiren çözümler sunmaya devam ediyoruz. Çağrı merkezi dahil olmak üzere müşteri temas noktalarının birçoğunda Dynamics 365 ile kurumlar kendi inovasyonlarını gerçekleştiriyor. Dynamics 365, müşterilerle etkileşim kurmak, operasyonları en iyi duruma getirmek, ürünleri ve hizmetleri dönüştürmek gibi kurumların dijital dönüşüm süreçlerine katkı sunuyor. Platform, yapay zekayı tüm veri çeşitlerine uygulayarak CRM ve ERP’de (Kurumsal Kaynak Planlaması) devrim yaratan servisler sunuyor. Kurumun her kısmından gelen sinyalleri alıp bunları değerli bilgiye dönüştürüyor. Kurumlar satış artırma teknikleri geliştirmek, yeni müşteri kazanmak, müşteri hizmetlerini iyileştirmek, müşteri etkileşimini yeniden tasarlamak gibi dönüştürücü süreçlerde daha etkili kararlar alıyor” şeklinde konuştu.