Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Teknoloji

Microsoft Türkiye, Perakende Günleri 2022 kapsamında yeni nesil perakende çözümlerini tanıttı

by DIGITAL REPORT
08/06/2022
in Teknoloji
Microsoft Türkiye yeni nesil perakende çözümlerini tanıttı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

Microsoft Türkiye, 1-2 Haziran tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen Perakende Günleri’nin keynote oturum sponsorluğunu üstlendi. Fuardaki standında iş ortakları PeakUp, Cognitiwe, CRM Akademi, Obase, DMR, Selco, Veripark ve Rise ile yer alarak yeni nesil perakende çözümlerini ziyaretçilere sunan Microsoft Türkiye, ana sahnede Microsoft Orta Doğu ve Afrika Perakende Sektörü Direktörü Ramy Fares’i konuşmacı olarak ağırladı. Fares, konuşmasında pandemi sonrasında değişen sektör dinamiklerinden ve Microsoft Perakende Bulutu kapsamında sundukları çözümlerle müşterilerini nasıl güçlendirdiklerinden bahsetti.

Soysal tarafından “dijital dönüşüm” temasıyla düzenlenen “Perakende Günleri”, 1-2 Haziran tarihlerinde perakende sektörünün önde gelen isimlerinden oluşan yerli ve yabancı konuşmacıların yanı sıra 8500’ün üzerinde katılımcının ziyaretiyle gerçekleştirildi. Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen zirvenin keynote oturum sponsoru ise Microsoft Türkiye oldu. Fuara iş ortakları olan PeakUp, Cognitiwe, CRM Akademi, Obase, DMR, Selco, Veripark ve Rise ile birlikte katılan Microsoft Türkiye, standında yeni nesil perakende çözümlerini ziyaretçilerle paylaştı.

Microsoft Türkiye yeni nesil perakende çözümlerini tanıttı

Fuarda Microsoft Perakende Bulutu üzerinde sunulan yeni nesil mağazacılık uygulamalarıyla ilgili bir demo sunumu yapan Microsoft Perakende Sektör Danışmanı Erdal Çakır ile Microsoft Teknoloji Mühendisi Mustafa Aşıroğlu, sanal asistanın (chatbot) çevrimiçi alışveriş boyunca müşteriye nasıl rehberlik ettiğini gerçek zamanlı şekilde gösterdi. Microsoft Orta Doğu ve Afrika Perakende Sektörü Direktörü Ramy Fares de ana sahnede perakende sektörünün değişen dinamikleri ve pandemi sonrası perakendenin geleceğiyle ilgili bir sunum yaptı.

Ramy Fares: “Şirketleri eşsiz kılacak tek şey dijital güçleri”

Konuşmasında hiçbir sektörün değişimden uzak durma lüksü olmadığına vurgu yapan Ramy Fares, dijital dönüşüm sayesinde şirketlerin iş modellerini yeniden gözden geçirmeye başladıklarını ve bunun gelişimin ilk adımı olduğunu belirtti. Yeni neslin artık dijitalde fiziksel alanda olduğundan daha fazla zaman geçirdiğine de değinen Fares, metaverse ve NFT kavramlarının yükseliş trendinin sürdüğüne dikkat çekti. Fares sözlerine şöyle devam etti: “Pandemi sonrası süreçte tüm şirketler daha dirençli ve daha şeffaf tedarik zincirleri yaratmanın peşinde. Ekspres teslimat hizmeti önemini artırdı; hatta iş öyle bir noktaya geldi ki üreticiler tüketicinin satın alma alışkanlıklarını önceden tahmin ederek depolarına bu doğrultuda sevkiyat yapıyor, tüm tedarik zincirini öngörüye dayalı bu analizlerle şekillendiriyor. Önümüzdeki dönemde ise ‘zero click economy’ dediğimiz yeni model etkisini göstermeye başlayacak; yani sizin alışveriş alışkanlıklarınız analiz edilerek alma ihtimalinizin olduğu ürünler kapınıza gelecek, ürünü satın alıp almamaya kapınızda karar vereceksiniz. Tüm bu yeni nesil perakende yetkinliklerini Microsoft Perakende Bulutu kapsamında müşterilerimize sunuyoruz. Biz Microsoft olarak istiyoruz ki tüm müşterilerimiz birer yazılım şirketine dönüşsün, çünkü şirketleri eşsiz kılacak tek şey dijital güçleri”.

Microsoft Türkiye yeni nesil perakende çözümlerini tanıttı
Microsoft Türkiye yeni nesil perakende çözümlerini tanıttı
Bu yazımız da ilginizi çekebilir
Microsoft Word güvenlik açığı MS Office kullanıcıları için büyük tehdit oluşturuyor

Perakende Günleri boyunca sektörün dijital dönüşümüne odaklanan ana oturumların yanı sıra, perakende sektörüne yön veren 4 ayrı “Uzmanlık Sahnesi”ndeki 29 oturumda, sektörün çeşitli sorunları ve gelişim alanları değerlendirildi. Perakende Günleri Fuarı’na katılanlar perakende ve teknoloji sektörlerinin önde gelen firmalarının ilham verici standlarını ziyaret etme fırsatını bulurken, sektörün en prestijli ödülleri olan Perakende Güneşi Ödülleri de sahiplerini buldu.

Tags: Cognitiwemicrosoft türkiyenftObasePeakupperakendePerakende Günleri

İLGİLİ YAZILAR

Microsoft Türkiye'de iki yeni İK Yöneticisi atandı
Basın bülteni

Microsoft Türkiye’de iki yeni İK Yöneticisi atandı

by DIGITAL REPORT

Microsoft Türkiye, İnsan Kaynakları Departmanında iki yeni atama yaptı. Esra Gaon, EMEA Bölgesi Pazarlama, Strateji ve Operasyon Ekiplerinden Sorumlu İK...

Read moreDetails
Microsoft Türkiye yapay zeka zirvesinde can.ai sergiledi
Basın bülteni

Microsoft Türkiye yapay zeka zirvesinde can.ai sergiledi

by DIGITAL REPORT

Microsoft Türkiye, 9 Aralık Salı günü Kuruçeşme Divan'da "Microsoft AI & Security Summit" etkinliğini düzenledi. Etkinliğe Microsoft yöneticileri, iş ortakları,...

Read moreDetails
OBASE, Perakende Teknolojileri Konferansı'nda yapay zeka uygulamalarını paylaştı
Basın bülteni

OBASE, Perakende Teknolojileri Konferansı’nda yapay zeka uygulamalarını paylaştı

by DIGITAL REPORT

Türkiye'nin önde gelen yazılım ve bilgi teknolojileri çözüm sağlayıcısı OBASE, Zincir Mağazalar Derneği tarafından düzenlenen 12. Perakende Teknolojileri Konferansı'nda yapay...

Read moreDetails
Nft nasıl yapılır adım adım rehberi
Rehber

NFT nasıl yapılır

by Kerem Gülen

NFT'ler, dijital sanat ve koleksiyon dünyasında devrim yaratarak benzersiz varlıkların sahipliğini güvence altına alır. Bu rehberde, NFT nasıl yapılır sorusuna...

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM