Migros’un pazarlama alanında hayata geçirdiği Türkiye’nin ilk perakende medya şirketi Mimeda, markaların doğru alanda ve doğru hedef kitle ile buluşturmak için çalışmalara başladı. Dijital medya reklam teknolojisi şirketi Adform ile iş birliğine giden Mimeda, Türkiye’nin premium yayıncılarıyla çalışmak için DSP- SSP alt yapısını kurdu.
Migros çatısı altında kurulan Türkiye’nin ilk perakende medya şirketi Mimeda, müşterilerinin doğru reklamı doğru mecrada yayınlayabilmeleri için iletişim kanallarında çeşitliliği arttırmak üzere ilk adımlarını atmaya başladı. Data entegreli iletişim kanallarına sahip pazarlama platformu Mimeda, Adtech şirketi Adform ile alt yapı ortaklığı kurdu.
“Medya sektöründe katma değerli bir hizmet sunmak için hazırlıklarımızı tamamladık”
Mimeda Yönetici Direktörü Kına Demirel, “Mimeda olarak, Türkiye’de medya sektöründe katma değerli bir hizmet sunmak için hazırlıklarımızı tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Dijital dünyada yayıncılarla akıcı ve kusursuz bir iletişim kurabilmek büyük önem arz ediyor. Mimeda olarak, müşterilerimize en iyi hizmeti sunabilmek adına tüm teknolojik yatırımları kesintisiz şekilde gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda, güçlü bir alt yapı sistemi için önemli bir iş birliği gerçekleştirdik ve alanında lider Adform ile ortaklık kurduk. Bu iş birliği ile medya platformları, Mimeda SSP’si üzerinden, 67 yıldır sektöre liderlik eden Türkiye’nin offline ve online entegrasyonu en güçlü markası Migros’un tüketici öngörüleriyle entegre hale gelecek. Ayrıca müşterilerimiz hedefleri doğrultusunda Adform DSP üzerinden doğru hedef kitleleri kolaylıkla belirleyebilme imkanına sahip olacak. Ülkemizin birbirinden başarılı yerel içerik üreticileri ile bir araya gelmek için sabırsızlanıyoruz” dedi.
Adform’un Migros ekipleri ile birlikte yürüttüğü FLOW platformu RED DOT’ta ödül aldı
Adform Türkiye ve MEA Ülke Müdürü Cem Eroğlu, “Türkiye pazarına girdiğimiz günden beri hedefimiz teknoloji yönetiminde liderliğe oynayan reklam verenleri ve ajansları, gelişmiş teknolojilere yatırım yapan mecralar ile buluşturmak oldu. Bu kapsamda, kendine özgü bir mimari projesi hazırlanan Mimeda alt yapı projesinin bu hedefimizle tam anlamıyla örtüşüyor. Migros’un tüketicinin yol haritası raporları sayesinde özenle seçilmiş mecralarla anlaşıp, sahip olduğu veri ve analizleri bir envanterde buluşturması pazarımız adına paha biçilemez bir yatırım oldu. Hem reklam veren hem de medya şirketinin aynı deneyimi tek bir platform üzerinden tercih ediyor olması, FLOW’un çıkış noktasının ve sağladığı faydaların ispatı niteliğinde. Bu mimari tasarımı, küresel nitelikte bir başarı örneği haline getirmeyi planlıyoruz” şeklinde konuştu.