Mount And Blade 2: Bannerlord’un geliştiricisi TaleWorlds, ortaçağ savaş oyununun gerçek zamanlı üçüncü şahıs çatışmalarınız için nasıl arazi oluşturduğuna dair çarpıcı bir değişikliği sessizce duyurdu. Bulunduğunuz arazi türüne (ormanlar veya ovalar gibi) göre önceden hazırlanmış bir haritadan seçim yapmak yerine oyun, bunun yerine etrafınızdaki stratejik harita bölgesinin genel arazisine dayalı savaş alanlarını kullanacak. Bu arazi yalnızca bulunduğunuz yere yakın araziyi yansıtmakla kalmayacak, aynı zamanda yeni Savaş Alanı sistemi bölgedeki tarafların konumunu ve yönünü de hesaba katacak ve bunu her iki tarafın savaşta nerede ortaya çıkacağını belirlemek için kullanacak.
Mount And Blade 2: Bannerlord’un yeni güncellemesinin çıkış tarihi henüz belli değil
- Kinetic Games, yeni bir Phasmophobia güncellemesi yayınladı
- Phasmophobia geliştiricileri, oyuna hapishane ekleyecekler
- Call of Duty: Warzone oyuncuları Roze görünümüne sahip olmak için savaşıyor
Bu güne kadar Bannerlord için ne tür ayrıntıların planlandığına dair gerçek bir gösterge yoktu. Daha önce savaşmak için bir yer seçmenin statik arazi türüne dayalı olduğu, savaşların nasıl kararlaştırıldığı konusunda bir devrimdir. Şimdi köprüler, nehirler ve dağ geçitleri gibi büyük dar noktalar, geniş ovalar veya kalın ormanlar gibi avantajlı araziler, çeşitli konumlar oyun için kilit konumlardır. Süvari odaklı Vlandyalılar açık tarlalarda savaşmayı tercih ederken, piyade odaklı Battanlı avcılar orman pusularından yararlanacaklardır. Sistem hala devam eden bir tadilatta ve bazı detaylar hala değişebilir. Ancak bu Bannerlord’un stratejik katmanında büyük bir güncelleme.
Ek olarak çok oyunculu bir düello sunucuları da yolda
Bir başka büyük güncelleme, çok oyunculu oyunlara düello sunucuları ekleyerek oyuncuların teke tek savaşta diğerleriyle bir araya gelmesine ve savaşmasına izin verecek. Oyuncular, merkezi bir alanda hareket edebilecek ve yüksek bir puan için ilk üç galibiyet düelloları için birbirlerine meydan okuyabilecekler. Oyuncuların birbirlerine nasıl meydan okuduğunun kombinasyonuna göre seçilen bir dövüş arenası ile oyunun tüm sınıfları mevcut olacak. Merkez alanı ayrıca düello arenalarının manzarasını sunacak, böylece devam eden dövüşleri izleyebileceksiniz.
Geliştirme güncellemesi ayrıca kuşatmalar için yeni kasaba ve kale haritaları, başarılı kuşatmalar için yağma ve bazı yeni özellikleri içeriyor. Video ayrıca ana hikayeyi atlamayı tercih edenler için, yapı, ağırlık ve yaş için kaydırıcılar ve her bir farklı kültür için bir başlangıç konumu dahil olmak üzere daha özelleştirilebilir bir deneyim lehine sandbox karakter oluşturmaya da bir bakış sunuyor.