n11, WhatsApp Canlı Destek Hattı ile müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor. Türkiye’de WhatsApp’tan kesintisiz canlı destek hizmeti veren ilk ve tek açık pazaryeri olan n11.com, müşterilerinin süreç ve siparişlerine ilişkin tüm sorularını 7 gün 24 saat boyunca yanıtlayacak.
n11 WhatsApp canlı destek hattı 7/24 çalışacak
Canlı destek hizmetiyle müşterilerinden gelen tüm soruları aktif ve hızlı bir şekilde yanıtlayan n11.com, WhatsApp Canlı Destek Hattı’nı da kullanıma açtı. Bu hamlesi ile n11, müşteri deneyimindeki iddiasını bir adım öteye taşıyor. Türkiye’deki açık pazaryerleri arasında WhatsApp üzerinden kesintisiz 7 gün 24 saat canlı destek hizmeti sunan ilk ve tek alışveriş platformu olan n11.com, satın alma yapılıp yapılmaması gözetmeksizin, tüm kullanıcıların sorularını WhatsApp Canlı Destek Hattı’ndan yanıtlayacak.
- WhatsApp’ta iki adımlı doğrulama nasıl yapılır?
- WhatsApp’ı donduran mesajlar nasıl önlenir?
- WhatsApp, depolama alanı kullanımı ile ilgili yeni araçlar geliştiriyor
WhatsApp Canlı Destek Hattı’na 0850 333 00 11 numarası üzerinden ulaşabilecek olan n11.com kullanıcıları, tüm süreç ve siparişlerle ilgili bilgileri, yapay zeka kullanan chatbot sayesinde saniyeler içerisinde alabilecek.
Geçen yıl n11.com kullanıcılarının hizmetine sunulan yapay zeka özellikli chatbot, WhatsApp üzerinden de tüm süreç, bilgi ve şikâyet konularında destek olacak; güncel sipariş durumunu sorgulayıp kargo bilgilerini paylaşabilecek. Kullanıcılar, dilediği zaman bu hat üzerinden n11 canlı desteğe bağlanarak müşteri temsilcisiyle de görüşebilecek.