Nimo TV, Gaming İstanbul ile Türk kullanıcılarıyla buluştu. Çin’in dev oyun yayın platformu Nimo TV, Gaming İstanbul’da Türk kullanıcıları tarafından büyük ilgi görüyor. Nimo TV, dünya çapında 10 milyondan fazla aktif kullanıcısı bulunan bir oyun yayın platformu. Nimo TV şimdi de Türkiye pazarına ilk kez girdiği Gaming İstanbul’da ziyaretçilerin uğrak noktalarından biri oldu.
Çin’in en büyük canlı yayın oyun platformu ve Tencent’in ortak olduğu Huya şirketi çatısı altında bulunan Nimo TV, ana sahne, Influencer Lounge ve giriş bilekliği sponsoru olduğu Gaming İstanbul’da Türk kullanıcılarına merhaba dedi.
Gaming İstanbul ana sahnesinde Nimo TV tarafından düzenlenen PUBG Mobile ve Mobile Legends Bang Bang turnuvaları yapılıyor. Ayrıca iPad ve PS4 gibi hediyelerin dağıtıldığı etkinlikler de yer alıyor. Conan Exiles ve Mount & Blade II Death Match karşılaşmaları, cosplayerlar ile VR Beat Saber, Fortnite Parkour gibi etkinlikler ile beraber 2 Şubat’a kadar oyun severlerle Yenikapı Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde buluşmaya devam edecek.
Nimo TV, 10 milyon aktif kullanıcıya sahip
Milyonlarca oyuncunun hem oyun oynamasına hem de oynadığı oyunları yayınlamasına olanak veren küresel yayın platformu Nimo TV 2018 yılında piyasaya sürüldü. Bir oyun topluluğu olan Çinli Nimo TV’nin aktif olarak 10 milyon kullanıcısı bulunuyor. Tencent’in de ortakları arasında bulunduğu Huya şirketinin çatısı altında bulunmaktadır. Yüksek kalitede interaktif teknolojiler ve izleyicilerin bulunduğu platformda oyuncular, özel e-spor etkinliklerine ve turnuvalarına erişme şansı buluyor.