Aşılamanın yaygınlaşması ve normalleşme konusunda atılan adımlar neticesinde uzun bir aranın ardından okullarda da yüz yüze eğitim geri döndü. Bugün ilk ders zili çaldı ve ilk ve orta dereceli okullarda yeni eğitim ve öğretim dönemi başladı.
Pandeminin henüz tam olarak bitmemesi nedeniyle ise okula dönüş öncesi özellikle veliler için bazı konularda belirsizliklerle geçti. Yüz yüze eğitimin ötelenme ihtimalini göz önünde bulunduran bazı veliler okul alışverişini son dakikaya bıraktılar. Pandemi sonrası yeni dönemin okul özelindeki alışveriş alışkanlıklarına etkilerini anlamak markalar için de zor olsa da, bu dönemde okula dönüş özelinde birçok marka onlarca kampanyaya imza attı.
Peki bu yıl okula dönüş öncesi yapılan alışverişlerde tercihleri etkileyen en önemli faktörler neler oldu? Pandeminin en önemli etkisi olan online alışverişe artan ilgi okul alışverişinde de kendini gösterdi mi? Teknolojiden giyime veliler en çok hangi markalara ilgi gösterdiler?
Digital Report’un yeni sayısında yer alacak “Okula Dönüş Alışverişi” anketine katılarak siz de bu konudaki fikirlerinizi bizimle ve okuyucularımızla paylaşabilirsiniz.