Paradigm, Solana’nın kripto cüzdan uygulaması Phantom’a 1,2 milyar dolar değerleme ile yatırım yapıyor. Phantom, mevcut en güvenli ve kullanıcı dostu cüzdanlardan biridir. Fonlarınızı güvende tutmak için bir hesap oluşturmak, onu nakit olarak finanse etmek veya Ether’i teminat olarak kullanmak basit bir işlemdir. Solana’nın dijital cüzdanı, herkes için evrensel olarak erişilebilir olurken, paranız üzerinde tam kontrol sağlar.
1.2 milyar dolarlık bir değerlemede, San Francisco kripto para birimi şirketi, Paradigm tarafından yönetilen ve Solana’nın dikkatini kâr elde etmek için kullanacak olan 109 milyon dolarlık şaşırtıcı bir finansman turunu artırıyor. Andreessen Horowitz’den 9 milyon dolarlık bir A Serisi fon topladıktan altı ay sonra şirket, 1 milyar doların üzerinde bir değerlemeyle başka bir büyük turu kapattığını duyurdu.
Solana cüzdan uygulaması Phantom, Paradigma ile büyüyecek
Phantom’un bir sonraki ana hedefi, birden fazla zincire yayılmak ve cüzdanına ek blokajlar için destek eklemek. Şirket, MetaMask gibi rakiplerini geçmek için çalışmalarına devam ediyor.
Phantom, halihazırda birden fazla ağ ile entegre olan ve pazardaki rakiplerine göre önemli avantajlar sağlaması gereken tek duraklı bir mağazadır. Bununla birlikte, şu anda yaklaşık 20 kişiyi istihdam eden Phantom için birçok ekosistemin güçlükleriyle uğraşmak zor olabilir. Ancak ekip bu yeni yatırımın bir sonucu olarak genişlemeyi planlıyor.
“Son kullanıcıya en yakın taraf olarak kesinlikle kullanıcıları korumak ve eğitmek gibi bir sorumluluğumuz var. Son birkaç ayda harcadığımız çalışmaların çoğu, kullanıcı güvenliğiyle ilgili özelliklerle ilgiliydi.”
-Millman
Phantom, yakında bir iOS uygulamasını ve yakın gelecekte bir Android yerel uygulamasını piyasaya süreceğini yatırım haberleriyle birlikte duyurarak mobildeki varlığını genişletiyor. Phantom’un web sitesinde ve Chrome uzantısında bulunan uygulamalar, web3 alanının daha az bir dalgaya hazır olup olmadığı ekosistemdeki birçok kişi arasında hala şüphe duyulmasına rağmen, kripto para birimi sektörüne yeni bir müşteri dalgası getirme çabalarının bir parçası.
Millman, “Bütün alanın tüm perspektiflerden gerçekten erken olduğunu söyleyebilirim ve bence hiç kimse tüm bunların nasıl sarsılacağını gerçekten bilmiyor” dedi ve “Hâlâ çok, çok, yığının her yerindeki profesyonel kullanıcılara yönelik ve genellikle insanların etrafta el sallayıp ‘henüz tüketiciler için değil’ dediği bir şey ama aslında aradaki farkı kapatan ekip olmaya yardımcı olmak istiyoruz” ifadelerini kullandı