Digital Report
  • DERGİ
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FİNTEK
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
No Result
View All Result
Digital Report
No Result
View All Result
Home Marka

P&G, Apple’ın zorlu iOS takip önleme planlarından kaçınmak istiyor

by Nihat Bilge
21/04/2021
in Marka
P&G, Apple'ın zorlu iOS takip önleme planlarından kaçınmak istiyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşLinkedIn'de PaylaşWhatsApp'ta PaylaşTelegram'da Paylaş

P&G, Apple’ın zorlu iOS izleme önleme planlarından nasıl kaçınmak istiyor?

P&G‘nin, Apple’ın yeni “Uygulama İzleme Şeffaflığı” politikasını atlatmak için özel olarak tasarlanmış yeni bir araç üzerinde deneme yapmak amacıyla Çin Reklamcılık Derneği ile işbirliği yaptığı bildirildi. Procter&Gamble (P&G), Apple’ın veri koruma politikası açısından iddialı adımına karşı boş durmak istemiyor ve iOS’ta kişiselleştirilmiş reklam yapmaya devam edebilmek için veri derleme aracını geliştiriyor.

ABD basınına göre P&G, Apple’ın yeni “Uygulama İzleme Şeffaflığı” politikasını atlatmak için özel olarak tasarlanmış yeni bir araçla deneme yapmak amacıyla Çin Reklamcılık Derneği ile işbirliği yaptı. ABD tüketim malları devinin, iOS’ta kullanıcıya kişiselleştirilmiş reklam göstermeyi amaçlayan izleme eylemlerini gerçekleştirmek için reklamverenlere IDFA tanımlayıcısına bir alternatif sağlayacak yeni CAID veri toplama aracını test eden şirketlerden biri olduğu bildirildi.

P&G, Apple'ın zorlu iOS izleme önleme planlarından nasıl kaçınmak istiyor?

CAID deneyinde P&G’ye ek olarak Baidu, Tencent, ByteDance gibi birkaç büyük Çin şirketi ve ayrıca Deloitte ve Nielsen gibi ABD şirketleri de yer alıyor.

P&G, The Wall Street Journal’a, “gizlilik, şeffaflık ve izne öncelik veren bir şekilde kullanıcıya gerçekten faydalı içerik sunmanın” yollarını bulmak için Çin Reklamcılık Derneği ile gerçekten işbirliği yaptığını doğruladı.

Apple, gizlilik politikasını ihlal edenleri App Store‘dan çıkarmakla tehdit etmişti.

Gillette, Pantene Oral-B veya Ariel gibi markaları içeren çokuluslu şirket, kullanıcı davranışını takip etmeye büyük önem veriyor. P&G şu anda, tanımlayıcılara ve diğer kişisel bilgilere dayalı olarak dünya çapında 1,5 milyon müşteriden oluşan bir veritabanını yönetiyor. Bu veritabanı esas olarak, şirketin kişiselleştirilmiş reklam bütçesinin yüzde 80’ini harcadığı Çin’de kullanılıyor.

Apple, kendi adına, iOS ekosistem geliştiricilerini “Uygulama İzleme Şeffaflığı” politikasını ihlal etmeye yönelik herhangi bir girişimin, App Store’dan derhal çıkarılmaya neden olacağı konusunda uyarmıştı.

Tags: app storeAppleDeloittefeaturediOSnielsenP&G

İLGİLİ YAZILAR

Windows JPG dosyası güvenlik açığı
Güvenlik

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

by Emre Çıtak

ESET araştırmacıları, Windows işletim sisteminde bulunan ve en yaygın resim formatlarından biri olan JPG dosyaları üzerinden sistem güvenliğini tehdit eden...

Read moreDetails
iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu
Teknoloji

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

by Emre Çıtak

Apple'ın "süper ince" telefon denemesi iPhone Air'in geleceği bir süredir belirsizliğini koruyordu. İlk modelin satışlarının beklentilerin altında kalması ve 2027'ye...

Read moreDetails
Teslanın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti
Marka

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

by Emre Çıtak

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği'nin (ACEA) Kasım ayı raporu, elektrikli araç devi Tesla için tehlike çanlarının çaldığını gösteriyor. Rapora göre, şirketin...

Read moreDetails
Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız
Teknoloji

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

by Emre Çıtak

Hepimizin geçmişinde, lise yıllarında aldığı ve bugün iş başvurularında kullanmaya utandığı o "çılgın_cocuk99" veya "asi_kiz" temalı bir Gmail adresi vardır....

Read moreDetails

SON YAZILAR

Xiaomi Buds 6 tanıtıldı

VEPARA’nın faaliyetleri yasa dışı bahis soruşturması kapsamında durduruldu

Windows’ta JPG dosyalarını etkileyen kritik güvenlik açığı keşfedildi

iPhone Air 2 için 2026 umudu yeniden doğdu

Tesla’nın Avrupa satışları çakıldı, BYD öne geçti

Lise yıllarından kalma utanç verici Gmail adresinizden yakında kurtulacaksınız

ChatGPT’ye reklamlar 2026’da geliyor

Google 2025’i yapay zeka fayda yılı ilan etti, OpenAI kırmızı kod ile karşılık verdi

Nvidia’nın 20 milyar dolarlık Groq satın alması yalan çıktı

X’te Artık herkes paylaştığınız fotoğrafları yapay zeka ile değiştirebiliyor

SON REHBERLER

Android telefon hafıza kartını görmüyor sorunu nasıl çözülür

Instagram’da fotoğraf paylaşma sorununu gidermenin pratik yolları

OLED ekranlarda oluşabilecek yanma sorununu önlemenin pratik yolları

Windows 10’da unmountable boot volume hatası nasıl düzeltilir

Nvidia DLAA ile oyun grafiklerinde kenar yumuşatma nasıl sağlanır

ChatGPT’yi 1 saatten kısa sürede ustaca kullanmayı öğrenin

Windows’un farklı sürümlerinde ve Mac’te şifre kaldırma

iPhone’da kilit ekranına istediğiniz metni yazma nasıl yapılır

Telegram’da engellendiğinizi pratik yöntemlerle nasıl anlarsınız

Windows’ta işletim sisteminin bit mimarisini nasıl öğrenirsiniz

BASIN BÜLTENLERİ

RTB House, Derin Öğrenme ile dijital reklamcılığın yeni işletim sistemini kuruyor

ESET, Çin bağlantılı LongNosedGoblin APT grubunu tespit etti

Simya VC’den Rudiq’e 1 milyon dolar yatırım

Huawei Cloud, İstanbul’da dijital perakende buluşması düzenledi

SteelSeries, tek kulaklıkla birden fazla platformda oyun oynama özgürlügü sunuyor

Aktif Tech, Deloitte Teknoloji Fast 50’de üçüncü oldu

Dolap, 2024 yılında 307 bin 340 ton karbon salımını önledi

Canon, Istanbul’da EOS R6 Mark III ve EOS C50 tanıttı

LG, yeni yıl için soundbar kampanyasını duyurdu

Citrix, Hibrit çoklu bulut lisans modeli sunuyor

Digital Report

© 2019 Digital Report bir Linkmedya markasıdır.

  • Dergi
  • Yazarlar
  • Basın bültenleri
  • Gizlilik
  • İletişim
  • Künye

Bizi takip edin

No Result
View All Result
  • TEKNOLOJİ
  • YAPAY ZEKA
  • PROFESYONEL
    • GİRİŞİM
    • E-TİCARET
    • FINTECH
    • MARKA
  • GÜVENLİK
  • KRİPTO
  • OYUN
  • REHBER
  • BASIN BÜLTENLERİ
  • YAZARLAR
  • DERGİ
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM