Pinterest’te nasıl bir işletme hesabı oluşturacağınızı öğrenmek istiyorsanız, bu yazıda Pinterest işletme hesabı açma işlemi nasıl yapılır anlatacağız.
Pinterest, dijital pazarlama konusunda genellikle hafife alınan ve çoğu zaman göz ardı edilen bir sosyal ağdır. Bu ağı kullanmak istene işletme ve kuruluşların bilmesi gereken bazı detaylar vardır. İşletme hesabı oluşturmak da bu detayların en önemlilerinden bir tanesidir.
- OneNote ve Word, Pinterest pin’lerini yerleştirmeye izin verecek
- Microsoft, Pinterest’i 51 milyar dolara satın almak istemiş
- Pinterest panoları için yeni araçlar eklendi
Pinterest işletme hesabı açma işlemi nasıl yapılır?
Kişisel Pinterest hesabını iş hesabına dönüştürme
İlk adım, Pinterest ana sayfası üzerinden kişisel bir hesap oluşturmaktır. Ancak, Pinterest’te zaten kişisel bir hesabınız varsa, bu bağlantıya tıklayarak web sitesine gitmeniz yeterlidir.
Web sitesine eriştiğinizde, Pinterest hesabınızı bir şirket hesabına dönüştürmek için kişisel hesabınızla ilişkili e-posta adresinizi girmeniz gereken bir kutu göreceksiniz. Kişisel hesabınızı kullanmak istemiyorsanız, kurumsal bir hesapla farklı bir e-postayla yeniden kaydolmanız gerekecektir.
Şirketinizi tanımlayın
Hesabınızı kaydettikten sonra, şirketinizin adını girmeniz gereken bir açılır pencere görünecek ve ardından şirketinizin ürün ve hizmetlerini kataloglayacağınız bir sektör seçmelisiniz.
Bu adımı tamamladıktan sonra, “İleri” yi tıklamalısınız ve Pinterest size işletme sayfanızın bağlantısını gösterecektir. Ardından, şirketinizin veya markanızın diğer sosyal ağlarını vb. bağlamak için farklı bir dizi seçenek ile daha karşılaşacaksınız.
Sonunda, işletme hesabınızı yayınlamaya hazır olacaksınız ve Pinterest size işletmeler için hazırladığı arayüzünü gösterecek. Orada reklamlar veya kampanyalar oluşturabilir ve yönetebilir, ayrıca yayınladığınız reklamlarla ilgili istatistikleri görebilirsiniz.
Pinterest’teki gönderilerinizden nasıl daha fazla yararlanabilirsiniz?
Pinterest sosyal bir görsel pano ağı olduğundan, markanızın bu platformdaki görünümü ve görsel varlığına dikkat etmeniz önemlidir. Bunu yapmak için, gönderilerinizi oluştururken aşağıdaki ipuçlarını da dikkate alabilirsiniz:
- Fotoğraflarınıza turuncu, kırmızı veya kahverengi gibi parlak ve sıcak renklerin hakim olmasını sağlamaya çalışın. Bu tür gönderiler kullanıcıların dikkatini çekme eğilimindedir.
- Parlaklık hissi veren resimler kullanın, çünkü bu yayınlar karanlık veya yetersiz aydınlatılmış resimlerden 20 kat daha fazla pin alma eğilimindedir.
- Pinterest’in arama motoru aynı anda yüzlerce görsel görüntülediğinden, fotoğraflarınızın ürününüzün yakın plan görüntüsü olması önemlidir. Bu şekilde, kullanıcı onu daha kolay ayırt edebilir ve web sitesini ziyaret etmeye veya ürünü satın almaya ikna edilebilir.
- Pinterest kullanıcıları, metin de içeren resimlere özellikle dikkat etme eğilimindedir, bu nedenle, ürününüz veya neyi tanıtmak istediğiniz hakkında kısa bir metin eklemek için fotoğrafınızda biraz yer açmanız önemlidir.