Pinterest’in erkek kullanımı sabit bir oranda artıyor ve site şu anda 25 ila 54 yaş arasındaki ABD’li erkeklerin yaklaşık %27’sine hitap ediyor. Bu, erkek odaklı şirketler ve ürünler için türünün tek örneği bir pazarlama fırsatı sunabilir.
Pinterest, erkeklerin alışveriş alışkanlıkları hakkında bilgi veren yeni bir rapor paylaştı
Pinterest, pazarlamacıların erkekleri hedefleyen kampanyalarını daha iyi planlamalarına ve yürütmelerine yardımcı olmak için erkek Pinner kullanımı ve erkeklerin diğer kullanıcılardan nasıl farklılaştığı hakkında bazı önemli veriler paylaştı.
Pinterest’in araştırmasına göre erkekler, 2022’de büyük hedeflerin peşinden gitmek ve pandeminin kesintiye uğramasının ardından yaşam hedeflerine geri dönmek için can atıyor.
Pinterest, çalışmayı şu şekilde özetledi:
“Peki erkeklerin aklında ne tür hedefler var? Çalışmamız, büyük resim niyet ayarı (daha iyi yemek, iş-yaşam dengesini bulmak) ve daha fazla eğlenmek için daha küçük vardiyaların (daha fazla sosyalleşmek, arkadaşlarla daha fazla zaman geçirmek) bir karışımını gösterdi.”
Bunlar, elbette, Omicron varyantındaki artışla kesintiye uğrayacak olan, yaygın olarak kabul edilen pandemi sonrası hedefler. Ancak Pinterest, özellikle erkeklerin bu hedeflere nasıl ulaşmak istediklerine dair daha ayrıntılı göstergeler sunmaktadır.
Bu, sinemalarda daha fazla film izlemek (erkeklerin %55’i), daha sık dışarıda yemek yemek (%55), evinde daha fazla parti düzenlemek (%50) veya aileleriyle yapacak daha fazla aktivite bulmak (%60) anlamına gelebilir. Ayrıca yeni bir araba satın almak gibi daha büyük satın alımları da sabırsızlıkla bekliyorlar (%30).
Bunlar, Pinterest’teki erkeklere hitap etmeye çalışıyorsanız, bağlantı kurmanıza yardımcı olabilecek, bu kalıplar arasında gizlenmiş bazı ilgi çekici ve belki de kazançlı olasılıklardır. Ayrıca Pinterest, erkek Pinner’ların %75’inin bu yıl hedeflerine ulaşmak için daha fazla para harcamak istediğini iddia ediyor.
Pinterest, pazarlama faaliyetlerinizin ana odağı olmasa bile, zaman ayırmaya değer olabilir. Bu şekilde, günümüz alışkanlıkları hakkında daha fazlasını keşfedebileceksiniz. “Erkek Pinner’lar alışverişe çıktıklarında ne ararlar?”
Twitter iletişim stratejisi nasıl oluşturulmalı?
Pinterest’in üç ana önerisi bulunuyor:
“Daha hızlı dönüşüyorlar. Erkekler bir şey ararken, satın almadan önce kategoride daha az arama yaparlar. Onlar birinci sınıf alışverişçiler. Tanıdıkları bir markaya daha fazla para harcamaya isteklidirler. Bu nedenle onlara erken ve sık ulaşmakta fayda var. Kişiselleştirme, başarı için en önemli itici güçtür. Doğru ürünü bulmak, erkeklerin başarılı bir alışveriş deneyimi yaşadıklarını söylemelerinin bir numaralı nedenidir.”
Diğer platformlar çok daha geniş bir erişime sahip olsa ve genel olarak erkek kullanımı Pinterest’inkinden oldukça yüksek olsa da, bu yeni bulguları not etmeye ve Pinterest’in bir sonraki kampanyanızda denemeye değer olup olmayacağını düşünmeye değer.
Raporun tamamı burada.