Hepsiemlak Eş Genel Müdürü Zeynep Tandoğan: “Biz tek işi emlak olan lider bir şirketiz ve yeni marka kimliğimizle pazarlama stratejilerimizde bu mesajı net bir şekilde vermek istiyoruz.”
Emlak sektörünün nabzını tutan Hürriyet Emlak, kendi ayakları üzerinde duran köklü ama genç bir marka olma yolunda kurumsal kimliğini yenileyerek yoluna hepsiemlak olarak devam ediyor. Biz de bu değişimin hikayesini ve geleceğe yönelik pazarlama stratejilerini dinlemek üzere hepsiemlak Eş Genel Müdürü Zeynep Tandoğan ile bir araya geldik…
Çok kısa bir süre önce marka adınızı değiştirerek, kurumsal kimliğinizi yenilediniz. Büyük markalar için isim değişikliği zor bir süreçtir. Siz bu zorlu kararı nasıl aldınız?
Emlak sektöründe hizmet veren ve önemli başarılara imza atmış 15 yıllık bir marka olarak bu değişim sürecinin öncesini çok iyi analiz ettik.
Attığımız adımlarda hiç tereddütte kalmadık, en doğru kararları almaya gayret ettik. Tüm hedefimiz bizi daha iyi yansıtacak, daha kapsayıcı, daha güçlü, daha enerjik bir marka adıyla yenilenmek, tazelenmek ve bunun bizim bundan sonraki geleceğimizi yansıtmasıydı. Daha kapsayıcı, genç bir marka olma yolunda bizi daha iyi anlatacak bir isim ve kimlik edinme kararı alarak yolumuza artık hepsiemlak olarak devam ediyoruz.
Bu değişimde marka ismi ve kullanacağımız logo bizim için en önemli iki kriterdi. Markanın içeriğini en doğru yansıtan iyi bir kimlik ve doğru bir logo seçimidir.
Biz daha önce logoda kullandığımız çatı ikonunu bu sebeple devam ettirmek istedik. Çatı denildiğinde insanların aklına kırmızı geldiği için daha önce kullandığımız siyah rengi kırmızıya döndürdük.
Yeni yüzüyle daha çok kullanıcıyı kucaklayacağını öne çıkarmak için çatıyı daha da genişlettik. Böylelikle hem mirasımıza sadık kaldık hem yeni yüzümüze kavuşmuş olduk.
İlker Ayrık ile çekimlerini tamamladığınız reklam filmi de bir o kadar başarılı. Hedeflediğiniz kitleye ulaşabildiniz mi, aldığınız geri dönüşler hakkında neler söylersiniz?
Reklam filmimiz yayına girdiğinden itibaren yaptığımız ölçümleme ve değerlendirmelerde %95 oranında olumlu geri bildirimler aldık. İzleyenlerin yorumları enerjisiyle, samimiyetiyle güven veren İlker Ayrık isminin bizimle çok güzel örtüştüğü ve daha iyi bir seçimin olamayacağı yönündeydi. Yurt dışından dahi güzel geri dönüşler aldık. Bu da doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.
Peki, hepsiemlak ismini aldıktan sonra ne gibi değişiklikler olacak? Bize biraz pazarlama stratejilerinizden bahsedebilir misiniz?
Emlak ofisleri ve emlak arayan kullanıcılarımız bizim hedef kitlemizi oluşturuyor. Temel işimiz onların arasındaki en kolay ve en hızlı buluşmayı sağlamak…
Bunun için 3 ana felsefemiz olan hız, kalite ve güven üçgeninde yeni teknolojik ürünler ve hizmetler sunmaya devam edeceğiz.
Yeni çekeceğimiz reklam filmimizde, ön plana çıkarmak istediğimiz ürün ve hizmetler için iletişimimizi devam ettiriyor olacağız.
Biz tek işi emlak olan lider bir şirketiz ve yeni marka kimliğimizle pazarlama stratejilerimizde bu mesajı net bir şekilde vermek istiyoruz.
Bu yazı Digital Report Dergisi 8. sayısında yayınlanmıştır.