Globalleşme vizyonu ile ürünleştirme stratejisine hız veren SabancıDx’in insan kaynakları dijital çözüm ailesi HrWe’nin son üyesi şirketlerde tanıma, teşekkür ve takdir kültürüne odaklanan Thanxie oldu. Yeni neslin çalışma alışkanlıkları doğrultusunda geliştirilen Thanxie, hem çalışanların motivasyonuna hem de şirket değerlerinin benimsenmesine katkı sağlıyor.
SabancıDx çalışan deneyimi odaklı, tanıma, takdir ve ödüllendirme platformu Thanxie’yi tanıttı
Dijital ve analitik şirket SabancıDx, insan kaynakları dijital çözüm ailesi HrWe’yi yeni ürün ve yetkinliklerle genişletmeye devam ediyor. 18 yıllık tecrübeye sahip Hrweb uygulamasına geçtiğimiz aylarda tanıttığı yeni nesil performans yönetimi uygulaması Perfx ile değer katan SabancıDx, şimdi de yeni nesil tanıma, takdir ve ödüllendirme platformu Thanxie ile portföyünü genişletiyor.
Hızla yaygınlaşan uzaktan çalışma yaklaşımında şirketler kurumsal kültür ve değerlerini yaşatırken, çalışan motivasyonunu da artırmanın yenilikçi yollarını arıyor. SabancıDx’in geliştirdiği Thanxie hem eğlenceli hem de tanıma, takdir, teşekkür ve ödüllendirme kültürünü öne çıkaran araçlar sunarak şirketlerin bu ihtiyacını çalışanları ile olan iletişim ve etkileşimlerini artırarak karşılıyor.
SabancıDx’in insan kaynakları dijital çözüm ailesi HrWe’nin en yeni üyesi olan Thanxie, çalışanı odağına alırken, oyun kurgusu ile çok eğlenceli ve fiziksel mesafeleri ortadan kaldıran bir ortam sunuyor. Takdir ve teşekkür rozetleri ile Thanxie şirket değerlerinin şeffaf bir şekilde çalışanlar tarafından algılanmasını ve örnek davranışların kolayca benimsenip yaygınlaşmasını sağlıyor. Çalışanların Thanxie üzerinden dijital rozetler göndererek birbirlerine teşekkür etmeleri sağlanırken, kurumsal takdir kültürünün gelişmesine de katkı sağlanıyor. Çalışanlar Thanxie ile eğlenirken “sosyal platform” niteliği sayesinde iletişimlerini de güçlendiriyor, kurum kültürüne ilişkin bilinirlik artıyor.
Thanxie’nin oyunlaştırma işlevleri sayesinde firmalar tarafından çalışanlarına farklı ödül programları sunulabiliyor. Örneğin SabancıDx, Thanxie’de oyun kurgusunu bir sosyal sorumluluk projesi ile birleştirip dijital teşekkürlerden beslenerek büyüyen sanal fidanlar ağaca dönüştüğünde, çalışanları adına gerçek fidan dikilmesini planlıyor.
Dünyanın içinde bulunduğu dönüşüm sürecinde ortaya çıkan teknolojik gerekliliklerin yanı sıra, dönüşümün merkezindeki insana da odaklandıklarının altını çizen SabancıDx Genel Müdürü Doğuş Kuran, ürünleştirme stratejilerinin altında yatan anlayışa dair şunları söylüyor: “Fortune 100 Best Company to Work Araştırması’na göre çalışanlar, en çok tanındıklarında ve takdir edildiklerinde yaptıkları işe motive oluyor. SabancıDx olarak, gelecek nesillerin iş yapış şekillerini, taleplerini ve beklentilerini göz önünde bulundurarak geleceğin inşasına katkı sunuyoruz. Ürün portföyümüze katılan yeni nesil tanıma, takdir ve ödüllendirme platformu Thanxie de bu doğrultudaki çalışmalarımızın bir sonucu olarak hayata geçti. Değişen dünyaya, gelecek nesillerin doğrularıyla ‘merhaba’ demek, firmaların birbirinden ayrışmasını sağlayacak.”